** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Bojkott

Produkter
(logga in för att koppla)

adrianulander

Aktiv medlem
Jag bojkottar fotosidan tills ni tar bort bannern med rörlig grafik. Hur ska man kunna se på bilder med något sånt som stör?

Nikon tänker jag dessutom aldrig köpa! =)

Adrian

Tänkte just starta en liknande tråd.
Dock bojkottar jag nog inte så här direkt men Vädjar i stället till fotosidan.
Ta för guds skull bort flashreklamen, den är faktiskt näst intill olidlig.

Adrian82 skrev:
Jag bojkottar fotosidan tills ni tar bort bannern med rörlig grafik. Hur ska man kunna se på bilder med något sånt som stör?

Nikon tänker jag dessutom aldrig köpa! =)

Adrian

Du han före, Adrian. Satan vad irriterad jag blev på detta tydliga övertramp på vad all god smak inom webdesign! TA BORT! Det är omöjligt att koncentrera sig på innehållet!

BAW

Ah, Firefox kunde iallfall ADblocka den.. puh!
Tyvärr måste adblock sättas på vid varje ny inladdning - vilket bara gör det till en temporär lösning :]

BAW

Måste bara hålla med! Var tänkt att starta en egen tråd, men så såg jag den här.

Vad är det för stil av fotosidan att sälja ut sig på det här viset?! Fel att bara placera bannern på höger sida, som alla andra annonser.

Det var faktiskt jag som gjorde fel i detta fall, den där skall bara ligga på förstasidan - och nu gör den så.

Tycker reklamen är både snygg och passar utmärkt på sidan. Sen undrar jag varför det ylas så väldigt mycket om att "sälja ut sig" osv osv så fort det blir kommersiella budskap, jobbar ni alla gratis eller?

Nu såg jag ej hur det såg ut ifrån början utan endast hur det ser ut nu med D200 reklamen uppe i toppen.

Tyvärr är det ju så att reklamen på många siter blir så påträngande att det känns nödvändigt att ladda ner program som tar bort eländet. Använder firefox och bestämmer nu själv vilka flashar jag vill titta på. Reklamen har jag också tagit bort. Jag vet - om alla skulle göra så så blir det problem med annonsbortfall och finansiering, men då reklamen ibland blir alltför påträngande så finns inte mycket val.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar