Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
bländare
- Trådstartare påö
- Start datum
plf66
Aktiv medlem
Min Konica 35/2.0 hakade upp sig i fjol. Nått fel, bländarlamellerna hade fullt med olja på sig.
Jag tog med den till pappa hemma i Värmland så lämnade han in den på Kameraservice i Karlstad som brukar vara bra på manuella saker.
Tog ca 1 vecka i service och kostade 400 kr. Jag har inte fått tillbaka det än, men pappa har kört en filmrulle och påstår att det blev bra bilder med det igen.
Verkade prisvärt och snabbt. Jag sparade ju lite pengar och krångel att inte posta det. Eftersom jag har släkten när verkstaden.
Med detta ville jag bara säga att problemet kanske inte är så dyrt att lösa.
Jag tog med den till pappa hemma i Värmland så lämnade han in den på Kameraservice i Karlstad som brukar vara bra på manuella saker.
Tog ca 1 vecka i service och kostade 400 kr. Jag har inte fått tillbaka det än, men pappa har kört en filmrulle och påstår att det blev bra bilder med det igen.
Verkade prisvärt och snabbt. Jag sparade ju lite pengar och krångel att inte posta det. Eftersom jag har släkten när verkstaden.
Med detta ville jag bara säga att problemet kanske inte är så dyrt att lösa.