Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bläddring bland senast inlagda bilder
- Trådstartare nilsm
- Start datum
nilsm
Ny medlem
Jag gör på samma sätt som du. Vad jag menar är bläddringen framåt och bakåt när det finns upp till 30-40 sidor med bilder och man vill flytta mellan de olika sidorna.
En sida ser ut ungefär så här:
Sida: << <1..3 4 5 6...7...> >>
<tumnaglar>
Sida: < <1..3 4 5 6...7...> >>
Kanske det bara är jag som är klumpig och darrig på handen när jag ofta hamnar på sista sidan (dubbla pilar) istället för att flytta en sida framåt (enkel pil). Min tanke är man på något sätt gör enkel och dubbel pil lättare att träffa.
En sida ser ut ungefär så här:
Sida: << <1..3 4 5 6...7...> >>
<tumnaglar>
Sida: < <1..3 4 5 6...7...> >>
Kanske det bara är jag som är klumpig och darrig på handen när jag ofta hamnar på sista sidan (dubbla pilar) istället för att flytta en sida framåt (enkel pil). Min tanke är man på något sätt gör enkel och dubbel pil lättare att träffa.
Jennie E
Guest
Jag tror inte alls att Nils är darrig på handen! Jag sitter vid en bärbar dator och ibland är det faktiskt svårt att hamna exakt rätt när man klickar sig vidare, jag klickar alltid på siffran istället för pilarna.
Jag är van vid pillriga grejer med muspekaren eftersom jag ofta ritar pixel för pixel i vissa illustrationer jag gör.
Det som försvårar det hela när man ska klicka på länkar är handen som kommer upp. När länkarna sitter tätt och är så små att handen är större är det ibland svårt att se vilken länk handen är över. Så det så! (fast det löses ju här på fotosidan i och med att den siffra/pil man tänker klicka på byter färg)
Jag är van vid pillriga grejer med muspekaren eftersom jag ofta ritar pixel för pixel i vissa illustrationer jag gör.
Det som försvårar det hela när man ska klicka på länkar är handen som kommer upp. När länkarna sitter tätt och är så små att handen är större är det ibland svårt att se vilken länk handen är över. Så det så! (fast det löses ju här på fotosidan i och med att den siffra/pil man tänker klicka på byter färg)