Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Biologisk bildgåta
- Trådstartare aake
- Start datum
Stadan
Aktiv medlem
Kvastfening? Fångstplats, ser ut som fossil. Kanske från den berömda rasplatsen i Kanada? Tiden klarar jag ej...aake skrev:
Dags för en gåta igen.
Del av fisk. Artbestämning blir nog för svårt. Fångstplats? Den som kommer närmast i rumstiden får fortsätta tråden. Facit i morgon om det inte kommer något bra bud.
aake
Aktiv medlem
Staffan
Tillräckligt nära för att bollen skall bli din tycker jag. Fossil från Brasilien i lager från krita. Ingen kvastfening. Ser väl närmast ut som en liten bengädda, många arter av sådana under krita. Kanske någon peleontologiskt skolad finns med på forum och kan hjälpa oss med artbestämning?
Lägg in en egen biologisk bildgåta! Själv åker jag till fjälls i kväll och blir borta från datorn några dagar.
Hälsningar! Åke
Tillräckligt nära för att bollen skall bli din tycker jag. Fossil från Brasilien i lager från krita. Ingen kvastfening. Ser väl närmast ut som en liten bengädda, många arter av sådana under krita. Kanske någon peleontologiskt skolad finns med på forum och kan hjälpa oss med artbestämning?
Lägg in en egen biologisk bildgåta! Själv åker jag till fjälls i kväll och blir borta från datorn några dagar.
Hälsningar! Åke
Bilagor