Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
DxO rear Photolab 4 med 40% rabatt och övriga av sina program med 50%. (till 30:e)
Capture One ger 30%.
Capture One ger 30%.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DxO rear Photolab 4 med 40% rabatt och övriga av sina program med 50%. (till 30:e)
Capture One ger 30%.
Om man ska göra enkla redigeringar, t ex fixa skärpa, beskära lite, ev. fixa färgstyck...inget speciellt...men vill få det så enkelt som möjligt eftersom oftast det handlar om 300-400 bilder som är tagna i samma förhållande, t ex under samma match... vilket program gör detta jobbet mest automatiserad/ enklast?
Är ACDSee bra for utskrifter?
Om DxO kan detta jag behöver, då väljer jag hellre den istället för CO... idag kör jag med Win10 eget bildredigerings program...
Är ACDSee bra for utskrifter?
Beror väl på om du anv andra kameramärken, om ja då är del fulla versionen annars räccker Nikon versionen.Fungerar Capture One som råfilskonverterare till nya Nikon Z 6ii ?
och skall man isåfall välja det billigare Capture One Nikon före Capture One pro ?
Beror väl på om du anv andra kameramärken, om ja då är del fulla versionen annars räccker Nikon versionen.
Ang Z II så vet jag ej men bör finnas en lista på deras hemsida vilka kameror den stödjer.
Idag kom Capture One 21 v14.0.2.49 (det är mac-versionen) ut och i den finns stöd för Nikon Z6 II.Support för (bl a) Nikon Z6 II och Z7 II i Capture One 21 “coming up this month” meddelade man igår på Facebook.