Annons

Billigast 13x18 kopior?

Produkter
(logga in för att koppla)
Karinska skrev:
Hej
Var kan jag jag framkalla en 24 bildersrulle billigast i 13x18 kopior?

Karin, om dina pappersbilder ska repensertera vad din kamera och bildskärm återger, så ska du inte söka den billigaste leverantören.
Jag rekommenderar att du kontaktar Crimson och frågar dom i vilket format/storlek du ska skicka bilderna i. Jag är säker på att du blir nöjd med resultatet. Men detta är inte billigt, men BRA.
/Thomas.
 
kanske crimson som någon skrev tidigare
http://www.crimson.se/pricelists.html?setB=14

tycker det är lustigt att de flesta utgår från att det är digitala bilder men du har ju skrivit en 24 bildersrulle.

Kodak hade det formatet tidigare i sitt sortiment Kodak Pictures Exclusive 13*18 och det var en hel del mer bild än 10*15 så jag har skickat en förfrågan till kodak sverige och hoppas på svar i kommande vecka men det hade nog varit bra om fler efterfrågade det hos dem.

MVH Joakim
 
fick svar från "kodak" idag, bifogar svar

Hej Joakim!

Den storlek du har brukat använda 13x18 har utgått. Den finns inte som val vi nyframkallaning längre.
Kvaliten Exclusive finns kvar som val, då blir bilderna 10x15. När det gäller framklallning av 120 film i dess olika format, så har vi inte möjlighet längre att framkalla
dessa.






Med vänliga hälsningar

Västsvenska Fotolaboratoriet AB
 
Hej
Jag har framkallat med kodak exculsive i den storleken förut så det var därför jag vill testa det igen. Men det var ju surt att de tagit bort det!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.