Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildleverans till kund via onlinegalleri - rekommendation?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har haft (och har iofs fortfarande) några sajter hos Binero. Jag upplever att de mer eller mindre alltid har varit lite sega. Jag har flera gånger diskuterat detta med deras support med varierad framgång. Men jag vill inte dissa dom helt. Det är ju ganska många faktorer som spelar in.

Skulle jag lägga upp en ny sajt hos dom idag så skulle jag nog vara noggrannare med struktur och bildstorlekar. Men nu håller jag mig nog till Smugmug...

Edit: det var en kommentar till ditt inlägg Peter. Missade citatgrejen....

Ser mycket bra ut, men man måste ha ett Power abonnemang, annars är man väldigt begränsad i utformningen.

Tack Lennart! Joo, det stämmer. Jag valde Power och betalade för ett år=60 dollar, knappt 500 spänn med dagens kurs. Det gör en dosa snus i månaden ca och det är jag beredd att betala för en tjänst om den är bra. Och nu med deras senaste uppdatering kan man glömma allt vad kodknackande heter. Om man inte har väldigt speciella behov förstås. Möjligheten till custom CSS finns men förr min så del räcker deras teman och "WYSIWYG" mer än väl.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar