Annons

Bildguiden för nybörjare

Produkter
(logga in för att koppla)

darksidedesign

Aktiv medlem
Tanken är att samla bilder med alla tänkbara fel och brister och göra en guide hur man ska undvika dessa. En guide-ikon kopplas till medlemmar vars status är "amatör".

Med denna guide ska medlemmen på ett enkelt sätt kunna avgöra om felen i bilden som han/hon tänkt tanka upp redan finns i guiden. På detta sätt så gallras de vanliga felen ut och slipper hamna i albumen.

/Fredde

Senast ändrad:
Hej igen!
Som sagt ingen dum ide´men jag undrar om inte bildexemplen som den andra tråden handlar om blir svårast att illustrera, vad tror du?
Jo jag var inne på din sida och såg att du ska lämna fs, är det möjligt? Du som verkar brinna för det här? Jag känner inte dig men det låter tråkigt iaf. Obs, ingen ironi den här gången.JANNE

cw-op skrev:
Hej igen!
Som sagt ingen dum ide´men jag undrar om inte bildexemplen som den andra tråden handlar om blir svårast att illustrera, vad tror du?
Jo jag var inne på din sida och såg att du ska lämna fs, är det möjligt? Du som verkar brinna för det här? Jag känner inte dig men det låter tråkigt iaf. Obs, ingen ironi den här gången.JANNE

Tror nog att en grupp får sätta sig ner och beödma en drös bilder som får anses som mindre bra och bli exempel. Som till Actionsport behövs lite bilder från de vanligaste sporterna.

Jo, jag känner att det inte är så roligt här längre och jag har något skumt i min vänstra hand. Halva handen är nämligen avdomnad och det sticker i ring och lillfinger hela tiden. Inte så skoj att hålla i en kamera som väger 2.8 kilo.
Hade även beställt en Nikon D200 som nog inte kommer på många månader. Så jag har tappat lite sugen och sitter nu och lär mig använda mina nya skannrar för att höra vad som händer i närheten.

Ha det gott!

Jäkla elände med handsingen då. Obehagligt, sånt där måste du kolla upp med läkare men det har du väl redan? Kan va nåt trivialt med nån nerv som ligger i kläm i axeln armbågen eller nåt. Du har inte förfrusit nåt, ni har väl haft rätt kallt däruppe? Lyssnar du på scanners var det så du menade? Är själv amatör och har grejor för de flesta frekvenserna men undviker att lyssna på "misären" inom polis & räddningstjänst man blir bara deprimerad. Det blir ett o annat QSO med polarna på 2 meter, that s all. Antar att detta är fel forum för privatsnack så jag slutar här. JANNE

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar