Annons

Bilder på firandet av IF Elfsborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Chasid

Aktiv medlem
Som exilboråsare sitter jag lite väl långt bort från Borås för att rent fysiskt kunna vara med i firandet, men jag skulle vilja se bilder från firandet, därför uppmanar jag er som var med på matchen och firandet vid Rådhuset att lägga upp bilder på de Allsvenska mästarna IF Elfsborg i den här tråden, så att även en exilboråsare får njuta av stundens sötma.

Tack på förhand!

Verkar inte ha firats så mycket i Borås.
Jag kan lägga upp lite bilder från MFFs guldfirande -04 om du vill ;-)

NordicV skrev:
Verkar inte ha firats så mycket i Borås.
Jag kan lägga upp lite bilder från MFFs guldfirande -04 om du vill ;-)

Ja i brist på annat så får du gärna lägga upp bilder på Malmö FFs guldfirande -04. Det om något kanske får fart på Boråsarna här på fotosidan :)

Om det inte är så att alla boråsare var så tagna av guldruset att de glömde dokumentera det!

Detta var de första bilder jag överhuvudtaget tog med min digitala systemkamera.
Fick den med posten dagen innan. Så mycket blev fel men känslan finns där när man tittar på dom ändå

Bilagor

• efter hyllningarna2.jpg
    efter hyllningarna2.jpg
    94.1 KB · Visningar: 210
Då får vi se om detta väcker Boråsarna.
För att reta upp dom lite extra kommer en bild från straffen som gav MFF 1-0.
En Elfsborgare på bild - dock inte så glad

Bilagor

• glädjehögen2.jpg
    glädjehögen2.jpg
    66.8 KB · Visningar: 210
Verkar vara dåligt med Elfsborgare på fotosidan. Själv är jag HBk:are och det svider fortfarande oerhört att MFF vann -04 (väldigt orättvist, med bla feldömda straffar till höger och vänster).

Har lite bilder från matchen HBK-IFK men jag orkar nog inte leta upp dom förrän imorgon ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar