Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilden du är mest nöjd med...

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoMax94

Medlem
Hejsan allihopa!
Jag tänkte skall nu starta en diskussion om
den bilden som DU är mest nöjd med och du gillar mest av alla bilder du fotograferat.
Man bifogar en bild där man kan se bilden.
Jag är mest nöjd med:
"Solnedgång i Karlstad"
 

Bilagor

  • p7210162k.jpg
    p7210162k.jpg
    55.2 KB · Visningar: 1,084
glassgubbe

Jag favoriserar denna.
Var på väg till jobbet när denna glada gubbe uppenbarade sig...

fin solnedgång förresten...

mvh Daniel
 

Bilagor

  • glassgubbe.jpg.jpg
    glassgubbe.jpg.jpg
    53.3 KB · Visningar: 1,036
Farmor

tråkigt att höra :(
Min farmor gick bort för tre månader sen, denna bild är tagen kort innan hon lämnade in, hon var klar i knoppen in i det sista, 94 år gammal.
strongt jobbat tycker jag, men visst saknar vi henne lika mkt för det.
mvh Daniel
 

Bilagor

  • farmor.jpg
    farmor.jpg
    51.4 KB · Visningar: 990
Foto är underbart. Minnen försvinner. Det gör inte ett fotografi, om man sköter om det.

Foton på folk som inte längre är ibland oss, är oerhört viktiga!

Mvh,
 
håller med

jag har massvis med bilder från min farmor och jag försöker ständigt fånga känslan som finns, atmosfären, värmen, livet, för en dag finns det inte längre. Lägenheten byter ägare, Färgen på väggen , dofterna, hyllorna, allt blir förgängligt. Det som då blir kvar är minnen och tankar och handlingar, och foton , filmer , att minnas med , det är ju historia om mig själv och min familj. Asviktigt tycker jag, men inte alltid min omgivning som kan reta sig fördärvad när man kryper fram med kameran, hehe
ha en fin dag

mvh Daniel
 
Landskapsbilder

Helt klart fina bilder som talar till en.

Vill inte verka okänslig eller så men hamnar det inte lite väl OT från från just landskap/nattbild nu ?
Tyvärr har jag inget bidra med då jag är 80 mil hemifrån..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.