Annons

Bilddiskussionsträff utlyses!

Produkter
(logga in för att koppla)

skarpedjup

Aktiv medlem
Är det någon i Uppsalatrakten som skulle vara intresserade av bilddiskussionträffar?
Det ska inte vara några stora tillställningar, utan vi kan vara hemma hos varandra, gärna hos mig.
Ett plus är om man kan göra det regelbundet!

Mina bilder är mest inriktade på natur, iaf dia, men jag vill se och diskutera ALLA sorters bilder, mer än gärna!

Absolut är jag intresserad! Jag har hållit i Kalmar Nations fotoförening förra terminen, och kanske fortsätter den här terminen. Förra terminen var vi i puben varje tisdag. Det var en del människor där speciellt i början. Mot slutet var vi bara en tre fyra trogna kvar. Blev inte alltid mycket bilddiskusison av eftersom alla inte var så duktiga på att ta med bilder varje gång, men det vart mycket fotodiskussion och ibland också en del öl! ;-)

jag hoppas jag kan komma imorgon..

men what's the deal? Man tar med sig lite bilder helt enkelt, så snackar vi om dom? Isf skulle jag vilja försöka framkalla lite imorgon innan .. men det kommer jag nog inte hinna tyvärr.

Ja det där lät ju helskoj!

Tid imorgon? Och plats förresten? Finns risk för att jag kommer att vara lite bakis.

Vi kommer diskuter bilder helt enkelt. :) Så enkelt är det. Teknik är tokförbjudet!

Tyvärr blev det inget i söndags. Kommer förslå en annan dag snart.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar