Annons

Bild på 300D med 75-300 III

Produkter
(logga in för att koppla)

viktorssonm

Aktiv medlem
Har beställt min första DSLR, men det kommer ta tre veckor innan jag får den. Kan knappt hålla mig.
Jag har beställt en 300D kit + EF 75-300 USM III.
Jag är ganska nyfiken på hur det objektivet ser ut på en 300D. Om någon har eller kan ordna en bild på det skulle jag vara mycket tacksam. Gjärna med motljusskydd ET-60 på om ni har.
/Tack på förhand
 
Har en 300D och 75-300 III (ej USM) och ET-60. Om jag kommer ihåg kan jag posta bilder imorgon.

/D
 
Okej, här kommer bilderna... lite usla kanske.. men de är trots allt tagna med min första digitalkamere en Kodak CX6200.

/daniel
 

Bilagor

  • 300def75300_1.jpg
    300def75300_1.jpg
    10.7 KB · Visningar: 531
Har ett 75-300.. och kan säga att för dom pengarna så är det helt klart okej!
Visst kanske velat ha bättre med mer ljusinsläpp o stabilisator.. men har man inte 14.000:- så ere ju inte så lätt! :)

Jag använder mitt lite titt som tätt och så jäkla skönt o få riktigt suddigbakgrund och så :) Funkar mycket bra för mig ialla fall!

Focusen kan ta lite tid om man inte har den inställd alls brukar köra helt manuell oftast.. men om focusen bara är lite granna ur focus så fixar den till sig ganska snabbt!

248_4811.jpg


Taget på Säve förra helgen i Göteborg med max inzoomning.. satt bra långt bort kan ja säga ;)

http://www.deviantart.com/view/7010863/

Taget precis utanför huset på en buske :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.