Annons

Bikinimodell

Produkter
(logga in för att koppla)

Loennstroem

Aktiv medlem
Hjälp! Jag skall fota en bikinimodell och kan inte hitta något lämpligt ställe att fota på. Jag har letat lite, men kan inte hitta något ställe som jag gillar eller som passar. Kravet är att det skall vara fräsch sand på stranden.

Fotosessionen skall äga rum i Stockholmsområdet redan till helgen så nu börjar jag få panik. Hoppas ni kan hjälpa mig att hitta det optimala stället..

Tackar på förhand.

/Tompa

Hej Tompa.

Det skall finns ett par stränder i södra delarna av Stockholm, sanden på dessa är helt OK.

Du kan testa årsta havsbad. Det finns också ett nudistbad där sanden är bra, jag kommer bara inte ihåg vad det heter.

En annan idé kan vara att hitta ett sandtag, ofta finns där en vattensamling och sanden är definitivt bra. Det finns ett sandtag bortanför Tullinge flygplats.

/Robban

Skulel kunna tipsa om en strand i halmstad ;-) nackdelen är att den är i vösterläge så solen kommer ofta i ryggen på modellen....

Inget folk och "okej" sand.. Lite grov men helt okej...

Vad sägs om Husby gropen ute på Ekerö?
Det är ett gammalt sandtag. Jag har bara dykt där men som jag minns det ovan för ytan så var det
Sand, (stor)pöl med vatten och nära mälaren med möjlighet till alternativa bilder.
Ere fint väder brukar det väl vara gott om folk där åxå.

Blå lagunen

Jag rekommenderar stället vid Ekerö!
Oerhört vackert!
/Johan

Vattnet silas genom sanden från mälaren och blir kristallklart.

Kristallklart vatten i blå lagunen :-D Sådär... men det är iaf väldigt blått.

Jag är ju lite sent ute med mitt tips men på Utö finns fantastiska stränder ut mot havet med både klippor och fin sand, se bara till att det inte pågår några militärövningar i området.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar