Annons

Bevakningsfunktionen

Produkter
(logga in för att koppla)

Gunnel

Aktiv medlem
Jag skulle vilja veta hur många det är som använder funktionen att kunna bevaka andra fotografers nyutlagda bilder?
Själv har jag bevakning 1 gång i timmen på ett 50-tal fotografer vars bilder intresserar mig, för jag tycker att detta är en toppenbra funktion!
/Mvh Gunnel

japp. På de jag kommenterat brukar jag lägga bevakning för att kunna följa med.

Dock har jag pga tidsbrist senaste tiden slarvat.

Roine

Nej jag har inte använt denna funktion utan går in dagligen på senaste inlagda bilder. Det kanske trots allt inte skulle vara så tokig idé att använda denna funktion. Oftast har man ju sina favoritfotografer som man gärna vill följa och på så sätt "riskerar" man att inte missa bra bilder.
En nackdel skulle kanske vara att inkorgen i e-mailprogrammet blir överfullt om ens favoriter blir väldigt aktiva på fotosidan.

Jag har ett fåtal bevakningar bara. Skulle inte vilja ha mailen översvämmad och så är jag tyvärr ofta tvungen att prioritera bort bevakningsmail p g a tidsbrist. Funktionen är ju kanon men jag önskar att man kunde välja epostadress så att de inte kommer i den mailboxen jag vill ha till kontaktalänken. Kunde man ha en särskild adress för bevakningarna så skulle jag nog lägga in fler. Kanske något för admin att fundera på?

Lotta, vad använder du för e-postprogram? Det klara säkert av att filtrera e-post på olika kriterier och sortera in i mappar. Då kan du ju skicka in allt från [email protected] i en egen lådda.

Jo det var ju simpelt, tänkte inte så långt med bevakningsmailen (gör det ju med allt annat) så tack för tipset.

var hittar man bevakningsfunktionen?
är det för betalande medlemmar bara eller?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar