Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bevakningsfunktionen
- Trådstartare Gunnel
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
japp. På de jag kommenterat brukar jag lägga bevakning för att kunna följa med.
Dock har jag pga tidsbrist senaste tiden slarvat.
Roine
Dock har jag pga tidsbrist senaste tiden slarvat.
Roine
Ljusvision
Avslutat medlemskap
Nej jag har inte använt denna funktion utan går in dagligen på senaste inlagda bilder. Det kanske trots allt inte skulle vara så tokig idé att använda denna funktion. Oftast har man ju sina favoritfotografer som man gärna vill följa och på så sätt "riskerar" man att inte missa bra bilder.
En nackdel skulle kanske vara att inkorgen i e-mailprogrammet blir överfullt om ens favoriter blir väldigt aktiva på fotosidan.
En nackdel skulle kanske vara att inkorgen i e-mailprogrammet blir överfullt om ens favoriter blir väldigt aktiva på fotosidan.
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
En bra grej vore ju om det funkar som vid inlägg, skriver du nått slås bevakning på.
Roine
En bra grej vore ju om det funkar som vid inlägg, skriver du nått slås bevakning på.
Roine
lotelo
Aktiv medlem
Jag har ett fåtal bevakningar bara. Skulle inte vilja ha mailen översvämmad och så är jag tyvärr ofta tvungen att prioritera bort bevakningsmail p g a tidsbrist. Funktionen är ju kanon men jag önskar att man kunde välja epostadress så att de inte kommer i den mailboxen jag vill ha till kontaktalänken. Kunde man ha en särskild adress för bevakningarna så skulle jag nog lägga in fler. Kanske något för admin att fundera på?
Lotta, vad använder du för e-postprogram? Det klara säkert av att filtrera e-post på olika kriterier och sortera in i mappar. Då kan du ju skicka in allt från [email protected] i en egen lådda.
pola skrev:
var hittar man bevakningsfunktionen?
är det för betalande medlemmar bara eller?
Korrekt, man måste vara betalande för att få bevakningar.
-Thomas