Verk-man
Avslutat medlemskap
Jag har inte sökt strid. Jag har sökt kunskap, men tyvärr anser jag mig inte fått den. Och anser du verkligen att du blivit lågt behandlad av mig? Sönderskruvad? Utsatt?
Jag vet att många har andra uppfattningar än vad jag själv har. Jag respekterar dessa. Håller inte alltid med, men respekterar trots allt.
Du drog in begreppet i diskussionen, inte vi. När vi inte förstår, frågar vi. När vi får svar vi inte förstår, ja då frågar vi igen. Men visst, diskussionerna som har med det ordet är ett sidospår och hör inte hemma i den här tråden.
Inte dumt alls att försöka förklara. Det är vi tacksamma för. Men vad ska jag göra när jag inte förstår svaret på frågan jag ställde? Jag förstår verkligen inte det du skriver om tryckkort, hemskt ledsen.
Jag ser inte det här forumet som en artificiell värld. Faktum är att jag lika gärna skulle ta en diskussion över en fika med vem som helst här. Ännu hellre en fotopromenad, för det ger nog ännu mer.
Och som en hint, jag är långt ifrån en mästare. Jag har kommit så långt på visdomens trappa, att jag vet att jag har långt kvar upp till toppen. Men det är snällt att du tillskriver mig egenheter jag inte har...
Härligt, jobbigt inlägg....