Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Best of blocket (typ)

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Jag läste inte tråden förrän nu. Annonsen på blocket är bortplockad.
Det här är ju inget viktigt alls, men är det någon av er som har kopierat den och kan klistra in den i ett inlägg, eller berätta vad det stod. Ett gott skratt sitter aldrig fel.

Mvh.
Lasse C
 
Lasse C skrev:
Hej!

Jag läste inte tråden förrän nu. Annonsen på blocket är bortplockad.
Det här är ju inget viktigt alls, men är det någon av er som har kopierat den och kan klistra in den i ett inlägg, eller berätta vad det stod. Ett gott skratt sitter aldrig fel.

Mvh.
Lasse C

Det var inte så roligt så det störde. Det handlade om en äldre digitalkamera som var till salu för halva nypriset. Problemet var bara att den var ny 1998. Kanske en GDSGD-annons?

Inte som Blocket-annonsen på en luftgitarr med transparent lack och lönnhals...
 
Blocket i all ära, men för de riktigt goa' annonserna får man blicka över atlanten... mot USA... och EBAY! Ska se om jag hittar de annonserna jag tänker på; före-/efterbilderna är ju bara för sköna... Utan motljusskydd lyser solen rakt in i objektivet och överexponerar allting, med deras supermotljusskydd i gummi är plötsligt solen helt borta. ;-)

Eller alla dessa försättslinser och superteleobjektiv (med manuell fokus och minsta bländare f/16)... Älskvärt! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.