Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
behöver köpa ett vattenpass till Canon %D Mark II
- Trådstartare qpw
- Start datum
Thomas1964
Medlem
5D mark ii har inget vattenpass varken i Live View eller i sökaren , det kom först året efter i 7D
qpw
Aktiv medlem
Hej
Har du någon länk till en sådan?
Dom där små kuberna med en bubbla är mest att betrakta som leksaker. Vid stativtagning är den bästa metoden att använda ett digitalpass med tiondels grader. Finns smidiga och inte alltför dyra.
Affe
Medlem
Hej
Kjell & Co
https://www.kjell.com/se/sortiment/...npass-p40456?gclid=CIGWzPPGxtICFRNnGQodFZUA5g
Cambo
Aktiv medlem
Det där är ju en gullig berlock! Ett pass från Conrad håller håller ordning på horisonten.
Digitalt vattenpass 238 mm 180 ° Laserliner Digilevel Compac 081.202A 0.5 mm/m Kalibrerad enligt egen standard
ztenlund
Aktiv medlem
Det där är ju en gullig berlock! Ett pass från Conrad håller håller ordning på horisonten.
Digitalt vattenpass 238 mm 180 ° Laserliner Digilevel Compac 081.202A 0.5 mm/m Kalibrerad enligt egen standard
0,5 mm/m är vad mitt konventionella 60 cm Hultafors är specat till på den mest exakta ledden, som jämförelse.
Affe
Medlem
Har man 650 kronor så....
Själv har klarar jag mig med min "lilla gulliga berlock" utan problem.