Annons

Begagnatpris på CANON Eos 300D?

Produkter
(logga in för att koppla)
patrik_martin skrev:
Jag studerar som det är nu i Kalmar och åker hem till Alingsås en del och kan då inte släpa med mig datorn :p.


Köpte du kameran i Kalmar?
Vilken butik om jag får vara nyfiken?
Bor oxå i Kalmar, men har inte ens bemödat mig om att gå och titta i butikerna här, vilka säljer 300D?
 
Fia-Mia skrev:
Köpte du kameran i Kalmar?
Vilken butik om jag får vara nyfiken?
Bor oxå i Kalmar, men har inte ens bemödat mig om att gå och titta i butikerna här, vilka säljer 300D?

Jag har beställt den från Stockholm faktist, den låg ute på blocket. Stod inte så mycket på annonsen men jag ringde och frågade och fick då svar på att det var en demo kamera och att det var ett företag som ville sälja den.

Jag har faktist inte häller kollat ute i butikerna i Kalmar. Jag är nog förmycket av en IT person :p.
 
Calmare Computer är ibland riktigt billiga på dSLR... Beställ på nätet, hämta i Funkabo, jämna pengar, tack.
 
niklasl skrev:
Calmare Computer är ibland riktigt billiga på dSLR... Beställ på nätet, hämta i Funkabo, jämna pengar, tack.

Tuvärr har jag redan beställt från webbhallen ett Kingston Compact Flash 1GB Elite Pro - 674 kr inkl 39kr i frakt och kommer till brevlådan.
 
Jag sålde min 300D nu i veckan.
Tog 5000 för komplett kit och inkluderade också ett 512 mb kort och ett extra batteri. Min kamera var ganska ny, köpt i januari i år och i perfekt skick, levererades i originalkartongen.
Tycker priset var skäligt för båda parter och vi är båda nöjda med affären.
 
Är det någon som kan ge en värdering av en eos 300d med eller utan kit-objektivet idag, känns 1 500:- rimligt.

Den är inte använd överdrivet mycket, så slutaren bör ha mycket liv kvar i sig.
 
Senast ändrad:
min personliga åsikt är att du skall lägga några kronor till och leta efter en 350D. den är snabbare och bara det är en orsak till att välja den istället. kolla bland annonserna här på fotosidan. finns en för 3000kr med 2 objektiv och batterigrepp...
 
min personliga åsikt är att du skall lägga några kronor till och leta efter en 350D. den är snabbare och bara det är en orsak till att välja den istället. kolla bland annonserna här på fotosidan. finns en för 3000kr med 2 objektiv och batterigrepp...

Tror han tänkte sälja sin, inte köpa en :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.