Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

begagnatpris på 350D:s kitplugg

Produkter
(logga in för att koppla)

Pepelopones

Aktiv medlem
Jag ska köpa en 350D om en månad. Jag funderar på att köpa 350D utan kitobjektivet, men jag skulle ändå vilja ha det som reserv. Är det någon som har en aning om vad man kan få betala för kitgluggen i bra begagnat skick? (har redan kollat köp&sälj, men utbudet var begränsat)
 
Vet inte vad dom kostar beg men dom kostar ju runt 800-900 med huset så varför ens fundera på beg?

Bara en funderning från min sida.

/Magnus
 
Kan inte komma på någon bättre anledning än snålhet ;-). Tänkte att många kanske sitter på kitgluggen utan att använda den. Fast risken finns väl att fler tänker som jag och vill ha den som backup.
 
En del butiker tar bara 700kr i skillnad mellan kitet och bara huset.

Själv sålde jag min kit-glugg för en 500ing till bättre behövade. Hade aldrig ens envänt den och ändå resonerade jag också så att den kan vara bra att ha i fall att. Men till 20D kostade den betydligt mer.

Jag skulle inte betala mer än 500kr jämt för en beggad kit-glugg.
 
det kan ju alltid vara bra att ha som reserv/slit och släng glugg... ska iaf spara min :)

Vad skulle jag då köpa en beggad för som aldrig blivit använd?

Med usm en tusing (bara för prestigen i att äga en) och för vanliga en 500hundring...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.