Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

B-one, VARNING!

Produkter
(logga in för att koppla)
Annars kan jag ju bara rekommendera loopia..

Har haft ett konto hos dom nu i flera år, har varit nere en gång, och då ett par timmar typ som jag har märkt.. Har ungefär 1000 besökare till min site i månaden, och det är inget problem.. Har även fem domäner kopplade på samma fysiska lagringskonto, också det utan några som helst problem.. Har mail på tre av kontona utan problem.. Jag tror att hjag har 100 eller 200mb utrymme, jag vet inte riktigt säkert, för den säger alltid att jag har 50 meg kvar.. så jag tänker inte så mycket på det :).. Möjligen är dom lite dyrare än andra kanske, men man kan lita på att det funkar.. I nuläget skulle jag aldrig få för mig att byta för några tior i månaden.
 
Sedan jag postade i den här tråden senast så har jag dragit utomlands med mina domäner. Kunde helt enkelt inte hitta ett stabilt+stort+billigt webhotell med windowsplattform här i Sverige. Men i USA finns det. Massor. Har bara behövt kontakta supporten 2 gånger och båda de gångerna så blev jag kontaktad inom 15 minuter. Fördomar har man ju ibland, och jag trodde mina siter skulle bli långsammare efter flytten utomlands, men tji fick jag när det visade sig bli tvärt om istället. Så klarar man engelska något så när så fungerar det fint att flytta sina sidor utomlands. Kanske inte aktuellt för dem som sitter med små sidor, men helt klart värt att fundera på för andra som vill ha plats på windowsserver och inte hittar något bra webhotell till rätt pris här hemmavid.
 
Har flyttar till Chicago för 3 år sedan och ångrar inte den flytten.

http://www.way2host.com/

$0 Web hosting for a whole year! Now is the time to develop your Web presence and Way2Host has the perfect deal for you. We have developed a hosting plan that costs NOTHING. You read correctly…NOTHING. We want to give you all that you would need to get your site launched for FREE! All you have to do is pay $25 for a new one-year domain name registration/administration and you will get a full year of hosting for FREE. Then when your site requires more features, you can always upgrade to the Way2Host Starter or Plus plans.

Here are some of the features that are included:

20 MB disk space, 1GB traffic, 15 POP/SMTP accounts, Your own domain name ($25 new domain registration/administration fee applies), Ad-free/no banners, Unlimited email aliases and autoresponders, Microsoft® FrontPage® extensions support, Web-based control panel, Free InterActives - Easy and powerful professional webtools, Daily data backup.

Själv har jag sedan 2 år tilbaka nedanstående där du för 10 dollar per månad (900 kr/år) får:

450 MB disk space, 35 GB traffic! 6 GB traffic, 350 POP/SMTP accounts, Ad-free/no banners, Unlimited email aliases and autoresponders, Microsoft® FrontPage® extensions support, Web site statistics package, Flash support, Your own CGI-bin including FormMail, Counter, Guestbook, and Messageboard scripts, Free InterActives - Easy and powerful professional webtools, Daily backup'

www.lagotto.nu och www.shih-tzu.nu

Började med 30 GB för 5 dollar men slog i taket vad gäller utrymme.

/ Jan-olof
 
BugEyes skrev:
Jag har använt B-one 9 månader nu utan några som helst bekymmer. Funkar klockrent och ger bra bandbredd. Har 2GB där samt mail och domän, mitt omdöme är att det är billigt och bra. Det finns säkert dom som har andra erfarenheter.
Nu har jag i och för sig inte försökt flytta min domän därifrån, men driften har jag inga klagomål på.
Jag har heller aldrig haft problem med något. Nu har jag ju i och för sig en väldigt enkel sida och lägger bara upp bilder då och då, men känslan är inte riktigt bra för tillfället. Jag tycker också att man ska kunna ringa till företaget och prata med dem direkt. Det känns betydligt pålitligare.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.