Fred H
Aktiv medlem
Samma hund på två bilder:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=312439
/Fred
PS. Hunden är på höger sidan
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=312439
/Fred
PS. Hunden är på höger sidan
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahacowboy skrev:
Min nästa katt ska bli en lättexponerad bondkatt med jämngrå päls (18% Kodak-gråkortgrått).
cowboy skrev:
Jag gillar bland annat;
* Den diaboliska kattblicken i Robin Helgessons "Eye of the tiger"
* Mari Boströms "Vad gör du"
* Tord Strömdals "Nisse"
* Magnus Wahlgrens "Jaha. Kattbilder, kattbilder, kattbilder. Inget annat. Hela tiden."
* Therese Lundbergs ""Kapad kuse i sv/v"
* Elina Ekströms "Hästar"
* Elin Hedströms "Nöjd"
* Jan Olssons "Katten" (vilken självgod min!)
* Linda Carlgrens "Men vi skulle ju leka"
* Pontus Elofssons profilbild av Lotta med katt
lottae skrev:
Haha
Fast det är ju en bra träning annars och en större utmaning att skaffa en som är både svart, grå och vittecknad.. eller kanske två
pery skrev:
Vad som är en bra husdjursbild är ju väldigt beroende på vem man frågar. För ett kattfreak kan ju en bild som visar hur katten ser ut vara UNDERBAR även om den är en väldigt tråkig BILD. Nedanstående bild på syrrans katt fick uppfödaren att utbrista "ni är ju proffsfotografer!" Vet inte om jag håller med, men bifogar bilden som en illustration.
Per
Carina G skrev:
Du har helt rätt. Som uppfödare vill du att kattens tekniska kvaliteér syns på bilden och få ihop det med en riktigt bra bild är inte lätt. Katter är ju inte precis ett djur man kommenderar till att vara stilla.
Det är kul att ta bilder på katterna när de "är sej själv" också men hemma inomhus med möbler och klätterställningar blir ofta bakgrunden katastrof, kattgården är nätad, inte heller någon bra bakgrund.
Jag är imponerad av alla bra kattbilder i denna tråden, kul att se att det finns.
Min favoritkattfotograf finns här:
Thomas Wester Kattbilder
Det är ju ett sättmohei skrev:
Jag har sällan bra bakgrunder när jag ska plåta mina katter. Så jag provar med att göra dom lite abstrakta istället.
Haha, jag försökte mig förresten på det med en sängkläderinvesteringmohei skrev:
Hmm, man kanske ska inreda lägenheten så att den matchar katterna och man får snygga bakgrunder?