Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bästa fotoskrivaren ....
- Trådstartare Staffan
- Start datum
Stadan
Aktiv medlem
Tips!
Hos Epson Australien finns ICCprofiler att ladda hem... Skrivarprofiler man hittar inte bara för 2100 utan även för andra modeller om man surfar runt lite. Jag har laddat hem för min Epson 915, och funkar bra även om jag fortfarande behöver lite intrimning.
Staffan
Hos Epson Australien finns ICCprofiler att ladda hem... Skrivarprofiler man hittar inte bara för 2100 utan även för andra modeller om man surfar runt lite. Jag har laddat hem för min Epson 915, och funkar bra även om jag fortfarande behöver lite intrimning.
Staffan
Thomas Jågas
Aktiv medlem
Stadan skrev:
Tips!
Staffan
Jag har laddat ned 2100 profilen därifrån med liknande resultat som för mina egna framtagna profiler, alltså problem emd magenat stick på vissa bilder. Vore intressant att höra om Izabelle eller någon annan får samma resultat.
Thomas