Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa bilfoto!

Produkter
(logga in för att koppla)
Mina bilbilder

Vill naturligtvis ha kommentarer, kritik ( helst positiv naturligtvis :) men all kritik / alla åsikter önskas...jag vill lära mig.......jag vill bli bättre....
Mvh / Thomas H.
 
Hello, Hooray ...is there anybody out there?

Eftersom jag just nu lyssnar på lite Alice Cooper, så blir ju rubriken en blandning av Alice och Arkiv X ( om nån minns den serien?).........är denna tråd "död" och jag inget begrep och lade in bilder ändå? Eller är det jag som förväntar mig för mycket när jag gärna vill ha kommentarer / kritik om mina bilder? Registerade mig på denna sidan just för att det verkade vara livaktigt forum här........kanske tänkte fel? Kanske ska avregistrera?
Mvh / Thomas H.
 
Experimenterar med studioblixtar ute för att få lite mer dramatiska bilder. Första försöket, tyvärr vit bil så kanske inte så jätte spännande.
 

Bilagor

  • _MG_4899.jpg
    _MG_4899.jpg
    17.3 KB · Visningar: 1,077
Eftersom jag just nu lyssnar på lite Alice Cooper, så blir ju rubriken en blandning av Alice och Arkiv X ( om nån minns den serien?).........är denna tråd "död" och jag inget begrep och lade in bilder ändå? Eller är det jag som förväntar mig för mycket när jag gärna vill ha kommentarer / kritik om mina bilder? Registerade mig på denna sidan just för att det verkade vara livaktigt forum här........kanske tänkte fel? Kanske ska avregistrera?
Mvh / Thomas H.

Lite fel kanske, i forumen är de inte så mycket kritik av och diskussion kring varandras bilder och speciellt inte i en tråd som denna. Tanken här på fotosidan är at man ska lägga in sina bilder i en bildpool i galleriet och få kommentarer kring dem där, tyvärr är inflödet av bilder så stort så de är svårt att få någon respons på sina bilder även där.

Vad gäller dina bilder så tycker jag bäst om den andra, bra komposition och snyggt jobbat med skärpedjupet för att framhäva Mustangen. Den andra känns väl trång, du har i mitt tycke försökt få med för mycket och skulle låtit den första eller de två första åtminstone dominera bilden mera och även lämnat lite mer luft runtomkring.
 
Lite fel kanske, i forumen är de inte så mycket kritik av och diskussion kring varandras bilder och speciellt inte i en tråd som denna. Tanken här på fotosidan är at man ska lägga in sina bilder i en bildpool i galleriet och få kommentarer kring dem där, tyvärr är inflödet av bilder så stort så de är svårt att få någon respons på sina bilder även där.

Vad gäller dina bilder så tycker jag bäst om den andra, bra komposition och snyggt jobbat med skärpedjupet för att framhäva Mustangen. Den andra känns väl trång, du har i mitt tycke försökt få med för mycket och skulle låtit den första eller de två första åtminstone dominera bilden mera och även lämnat lite mer luft runtomkring.

Tackar för svaret! Antar du menar mina två sista bilder (veteranerna och Mustangen i trafik), några ideér om de andra? ( Citroën,Pontiac,Camaro)
Mvh / Thomas H.
 
Nostalgie och tidens tand.

Tackar för svaret! Antar du menar mina två sista bilder (veteranerna och Mustangen i trafik), några ideér om de andra? ( Citroën,Pontiac,Camaro)
Mvh / Thomas H.

En mycket gullig bilbild. Får mig att tänka på Kalle Ankas röda bil.Här kan man se hur det går när man inte vaxar sin Morris.
 
Hakar på bilfototråden eftersom det är bilar som jag fotar mest. Här en bild på bakhjulet på en topfuel fotat i Piteå.

burnout.jpg
 
Gillas denna bild? Ingen kommentar på resebild dock. Togs på nyårsafton svensk tid på Hawaii.
 

Bilagor

  • ixus 073c.jpg
    ixus 073c.jpg
    19.9 KB · Visningar: 742
Senast ändrad:
Hur kommer det sej att en del kan lägga in bilder på 1600 x 1000 pixlar och 189 kb storlek då gränsen skall gå vid 400x400, 100Kb??

Har jag missat nåt??
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.