Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bära kameran???

Produkter
(logga in för att koppla)
Ni som tycker att vi inte ska klaga. Det tycker jag inte vi har gjort. Min kritik som jag skrev till robbin var befogad och konstruktiv. Därför borde han vara mer tacksam att vi faktiskt offrade våran tid till denna "värdelösa diskussion"

Mvh Erik Pettersson!

Ni som tycker att vi inte ska klaga. Det tycker jag inte vi har gjort. Min kritik som jag skrev till robbin var befogad och konstruktiv. Därför borde han vara mer tacksam att vi faktiskt offrade våran tid till denna "värdelösa diskussion"

Mvh Erik Pettersson!
Jo han har hittills lyckats irritera folk upp till 11 sidor. Det är mer än många andra seriösa trådar lyckas överleva. Hur man väljer att bära kameran är väl inte så superintressant att diskutera. Men jag tycker att synpunkterna på Black Rapid ändå varit värdefulla. Konceptet tycks vara riktigt bra, men det finns lite att jobba på speciellt sett till kamerafäste och karbinhaken. Hoppas att de fått till sig den kritiken world wide. När de löst de bitarna så känns den som ett klockrent måste-köp. skulle faktiskt lösa en hel del för mig.

EDIT: Såg att det blev hela 12 sidor med mitt inlägg. Sen tycker jag nog att folk har en tendens att irritera sig för mer eller mindre små saker. Robin är ung och skriver ibland innan han verkar ha tänkt efter, vilket han knappast är ensam om på forumet. Till hans försvar måste jag ändå säga att han aldrig är otrevlig eller spydig mot andra trots att han får ta rätt mycket otrevligheter själv mellan varven.

Borde finnas några moderatorer som kan låsa trådar när de spårar ur på detta sätt..

OT: Föredrar jag själv handrem, har en ytterst bekväm historia från Kaffebrus.com som fungerar alldeles utmärkt till min A300 med kitobjektivet. Funderar dock på att kompletera med en BlackRapid för längre turer..

Borde finnas några moderatorer som kan låsa trådar när de spårar ur på detta sätt..
...

Det är inte moderatorerna det är fel på när trådar spårar ur - det saknas lite självbehärskning hos många och det gör att dom klickar på "Skicka svar" när det kanske vore bättre att låta bli. Det borde kosta mindre att hoppa över en tråd än att komponera ett irriterat/irriterande svar.

Det är inte moderatorerna det är fel på när trådar spårar ur - det saknas lite självbehärskning hos många och det gör att dom klickar på "Skicka svar" när det kanske vore bättre att låta bli. Det borde kosta mindre att hoppa över en tråd än att komponera ett irriterat/irriterande svar.

Det jag menar är att om man lever med vetskapen att inlägg som är helt off topic kommer orsaka att en tråd bli låst, eller inlägget raderat, kanske man låter bli att skriva onödigheter?

Denna tråd hade kunnat vara en riktigt bra tråd, om bara folk hade läst rubriken som "Hur bär du din kamera?" istället för "Bära kameran???" och hålla på och hacka på trådskaparen, dålig formulering osv.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar