Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Avbryta order SP?

Produkter
(logga in för att koppla)

Antgaard

Medlem
Hejsan, jag lade en order hos scandinavian photo för ett par dagar sedan, nu har jag ändrat mig och vill avbryta ordern. Hur går jag till väga ?
På sidan hittar jag ingenting om detta, och det står på min order: "Denna order är restnoterad."
Kan man inte avsluta ordern?
Snabba svar är guld! Mvh

Hejsan, jag lade en order hos scandinavian photo för ett par dagar sedan, nu har jag ändrat mig och vill avbryta ordern. Hur går jag till väga ?
På sidan hittar jag ingenting om detta, och det står på min order: "Denna order är restnoterad."
Snabba svar är guld! Mvh

Jobbregel, det är aldrig mer än ett telefonsamtal bort. Personlig kontakt löser eventuella missförstånd och ger dig direkt status. Så ring!

BAW

Snabba svar är guld! Mvh

På deras sajt, första sidan, klickar du på Köpvillkor uppe på sidan, välj sedan Våra köpvillkor och sedan Ångerrätt och öppet köp så kan du läsa vad som gäller för att ångra ett köp samt öppet köp!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar