Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Automatkarbin AK4 el AK5
- Trådstartare RolandM
- Start datum
jon
Aktiv medlem
Kolla med panoramafilm.
www.panoramafilm.se
www.panoramafilm.se
oloan
Aktiv medlem
Re: Låna ut
Om man tittar på bilden på din profil så är ovanstående lite oroväckande.
"Skåningen" skrev:
Jag äger både en Ak4 och en Ak5 i min samling.
Niklas
Om man tittar på bilden på din profil så är ovanstående lite oroväckande.
RolandM
Aktiv medlem
Tackar för förslagen.
Jag ber att få återkomma till dig Niklas när och om idéen blir realiserbar och passar på att tacka dig för erbjudandet och hoppas det står kvar även framöver. Vet nu att möjligheter att relativt enkelt går att få fatt i ett exemplar. I detta fall verkar det mer praktiskt att flytta på människor än att flytta på vapen.
Jag ber att få återkomma till dig Niklas när och om idéen blir realiserbar och passar på att tacka dig för erbjudandet och hoppas det står kvar även framöver. Vet nu att möjligheter att relativt enkelt går att få fatt i ett exemplar. I detta fall verkar det mer praktiskt att flytta på människor än att flytta på vapen.
epep
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Har en bildidé som innefattar behovet av en automatkarbin av typen AK4 eller AK5.
Ska du råna en bank?
Var får man tag på en sådan?
[/B}
Det brukar finnas gott om dem i mob-förråden.
hasseper
Aktiv medlem
Re: Re: Automatkarbin AK4 el AK5
Efter alla neddragningar inom försvaret är de flesta mob-förråd tömda så det är nog ingen ide att söka där.
Hasse
epep skrev:
Det brukar finnas gott om dem i mob-förråden.
Efter alla neddragningar inom försvaret är de flesta mob-förråd tömda så det är nog ingen ide att söka där.
Hasse
Per_tissen
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Automatkarbin AK4 el AK5
Lite OT kanske men tömningen av förråd har inget att göra med bantningen utan att man vill ha bättre koll på var vapnen finns och möjlighet att rycka ut om det skulle gå ett larm.
Jag tror att det är betydligt smidigare att jobba med pluggade vapen som ingen behöver klampa ut i lagens gråzoner för att visa upp. Och att flytta människor är garanterat lättare än att flytta vapen.
Per
hasseper skrev:
Hasse
Lite OT kanske men tömningen av förråd har inget att göra med bantningen utan att man vill ha bättre koll på var vapnen finns och möjlighet att rycka ut om det skulle gå ett larm.
Jag tror att det är betydligt smidigare att jobba med pluggade vapen som ingen behöver klampa ut i lagens gråzoner för att visa upp. Och att flytta människor är garanterat lättare än att flytta vapen.
Per
Per_tissen
Aktiv medlem
Mycket bra! Även om ni ska vara avsides utomhus så kommer 94-åriga Greta att gå förbi med hunden.
Jag har varit med om en incident under en Hemvärnsövning utanför Falun där polisen hade fått lite dålig information. De var inte glada alls kan jag tala om. Skulle tro att det är rätt ont om poliser som glatt åker på larm vid fyratiden på morgonen.
Jag har varit med om en incident under en Hemvärnsövning utanför Falun där polisen hade fått lite dålig information. De var inte glada alls kan jag tala om. Skulle tro att det är rätt ont om poliser som glatt åker på larm vid fyratiden på morgonen.