Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ansmann alternativ till NB-2LH

Produkter
(logga in för att koppla)

Thell

Medlem
Såg att det fanns ett "halvfabrikat" att köpa som alternativ till Canons NB-2LH, som var ruskigt mkt billigare. Nån som har erfarenhet av detta batteriet , eller har hört nått om de? Man får ju två sådana 720mAh för samma pris som en Canon.

Tack på förhand :)

Jag äger två stycken pirat-batterin. De fungerar fint. Vet inte om du syftar på samma? Har inte märkt någon skillnad än på 2 månader.

Kan rekommendera www.kaffebrus.com
Billigt, snabbt och bra.
Finns egentligen ingen anledning att köpa Canon orginal. Det finns endast ett fåtal fabriker i världen som tillverkar cellerna.
Jag köpte 2 st nb-l2 till min EOS 350d och fick dem på fyra dagar. Ser ingen skillnad på dem och mitt orginal.

oizzo skrev:
Kan rekommendera www.kaffebrus.com
Billigt, snabbt och bra.
Finns egentligen ingen anledning att köpa Canon orginal. Det finns endast ett fåtal fabriker i världen som tillverkar cellerna.
Jag köpte 2 st nb-l2 till min EOS 350d och fick dem på fyra dagar. Ser ingen skillnad på dem och mitt orginal.

aaah guld värt! tackar!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar