lottawe
Aktiv medlem
Hur skulle en sån valmöjlighet fungera rent praktiskt? Jag menar, tanken är att detta skulle appliceras på en pool och om jag inte väljer intresset så missar jag dem väl när jag kikar under "Alla poolbilder"? Eller tänker jag fel när jag inbillar mig att det skulle innebära bläddranden många sidor bakåt för att hamna på de där kommentarerna går att läsa efter några dagar?acke skrev:
- De som inte anmält intresse får inte tillgång till bilden förrän anonymitetsperioden är slut.
Om man inte vill kommentera anonymt så märker man alltså ingen skillnad mot idag. Nya bilder kommer att trilla in varje dag. Att bilderna redan har funnits anonoymt tillgängliga några dagar har man inte ont av, eftersom man inte har sett dem.
Jag förstår tanken och har funderat sedan länge på möjligheten och som sagt vacklat en del, men tror fortfarande att det bästa är att dölja alla kommentarer i alla pooler (bortsett från bilddiskussion) och på alla bilder som default, men samtidigt ha möjligheten att plocka fram kommentarerna med ett klick. Fast finns möjligheter att lösa valfrihet på andra sätt säger jag inte alls mot. Isf är det säkert bra..