Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Kul att du kommer med Martin
Vi är nu 23 som betalt för resan. Gör din betalning SENAST I MORGON SÖNDAG, så kommer du med, men glöm inte maila mig och besvara frågorna som finns nämnda på infosidan:
http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
Vi är nu 23 som betalt för resan. Gör din betalning SENAST I MORGON SÖNDAG, så kommer du med, men glöm inte maila mig och besvara frågorna som finns nämnda på infosidan:
http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
Arleklint
Aktiv medlem
Jag kommer göra mig en mailinglista för er alla som anmält er till resan, och meddela mig den vägen.
Jag vill dock fråga er som skall med i egen bil, och som alltså inte tänkt åka minibuss, om ni har möjlighet att ta med några passagerare på ön, och isåfall hur många.
Hör av er till mig
[email protected]
Jag vill dock fråga er som skall med i egen bil, och som alltså inte tänkt åka minibuss, om ni har möjlighet att ta med några passagerare på ön, och isåfall hur många.
Hör av er till mig
[email protected]
Arleklint
Aktiv medlem
Någon har betalt till mig i helgen med bara meddelandet "INTERNET"
Om ni inte mailar mig eller skriver ert namn som meddelande på betalningen står jag handfallen. Då blir detta svårt för mig. Jag räknar bara med betalningar som jag kan identifiera.
I dagsläget brister en!
Maila mig!
Om ni inte mailar mig eller skriver ert namn som meddelande på betalningen står jag handfallen. Då blir detta svårt för mig. Jag räknar bara med betalningar som jag kan identifiera.
I dagsläget brister en!
Maila mig!
Arleklint
Aktiv medlem
Tack alla som hört av sig om plats i era bilar.
Vi kommer göra så att ni som anmält att ni vill åka minibuss på Öland fördelas ut på tre bussar. Dels P-O Gråds privata buss, och två bussar som vi hyr.
Om fotosidan.se har dekaler vi kan klistra på bussarnas sidor så gör vi gärna det
"Fotosidan Photo tour"
Vi kommer göra så att ni som anmält att ni vill åka minibuss på Öland fördelas ut på tre bussar. Dels P-O Gråds privata buss, och två bussar som vi hyr.
Om fotosidan.se har dekaler vi kan klistra på bussarnas sidor så gör vi gärna det
"Fotosidan Photo tour"
Senast ändrad:
Arleklint
Aktiv medlem
Förträff i april...?
Ett problem är att vi resenärer är utspridda i landet. Man jag frågar ändå: Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?
Läs allt om resan här: http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
Ett problem är att vi resenärer är utspridda i landet. Man jag frågar ändå: Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?
Läs allt om resan här: http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
KjellF
Aktiv medlem
Re: Förträff i april...?
Nån gång under v 17 el 18 då?
Hustomten skrev:
Nån gång under v 17 el 18 då?
Arleklint
Aktiv medlem
Vecka 17 borde man kunna lägga det.
Alltså 19-24 april någongång
Inte den 25:e för då har Olle Bjernulf Grundläggande fototeknik II - teori.
Skall jag ragga upp en lokal, eller kan vi ses ute på nått ställe på stan? Vad sägs om mitt älskade Noodle House, där lär vi få plats med detta.
Alltså 19-24 april någongång
Inte den 25:e för då har Olle Bjernulf Grundläggande fototeknik II - teori.
Skall jag ragga upp en lokal, eller kan vi ses ute på nått ställe på stan? Vad sägs om mitt älskade Noodle House, där lär vi få plats med detta.
Senast ändrad:
carpelux
Aktiv medlem
Re: Resa!
Varifrån vill du åka?
Norfen skrev:
Är det någon som vill vara med och dela på en hyrbil eller har en plats i sin bil att sälja?
Varifrån vill du åka?
carpelux
Aktiv medlem
Det vore roligt, men tyvärr blir det alldeles för lång resa för mig.
Hustomten skrev:
Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?
Det vore roligt, men tyvärr blir det alldeles för lång resa för mig.
sagan
Avslutat medlemskap
Givetvis! om datumet passar såHustomten skrev:
Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?[/url]
PeterLj2
Aktiv medlem
Re: Re: Förträff i april...?
Jag kanske ska upp runt stockholms trakten 2-4april, inte säkert men blir det då nån gång så kanske jag kan men långt ifrån säkert.
sagan skrev:
Givetvis! om datumet passar så
Jag kanske ska upp runt stockholms trakten 2-4april, inte säkert men blir det då nån gång så kanske jag kan men långt ifrån säkert.