Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
Två saker om resan....

1) Jag skulle vara glad om ni som vill vara med och fota, men inte bor på vandrarhem eller åker minibuss meddelar mig det. Då kan jag räkna in även er i planering av t.ex platser på båt ut till Blå Jungfrun eller annat. Maila mig eller skriv här i forumet.

2) Titta igenom listan över tänkbara utflyktsmål och försök komma fram till vilka ställen du helst vill plåta på. Listan finns här Meddela dina önskemål här i forumet eller i mail till mig.

Läs allt om resan

/Janne Arleklint
[email protected]
 
kostnad

undrar lite vad den totala slutkostnaden hammnar på ca? då inräknat allt!
värkar kul har tyvärr inte vari me på någon fotoutflykt ännu! mer änn egna soloutflykter!
 
Totalkostnaden blir:

Vandrarhem 360:-
Minibuss: 250:- + din del i bensinen för "din" buss, förutsatt att vi är 9 man som delar på en buss och att vi åker max 15 mil per dygn.
Mat på vandrarhemet 470:-

Summa: 1080:- + bensinen

Det tillkommer en middag på fredagen eftersom tanken är att vi inte äter på vandrarhemmet då.
 
För er som är intresserade av morgon- och kvällsfoto. Kolla den här sidan för solens upp- och nedgång:

http://www.vader.se

Gå in under "väder", klicka på "solens tider"

/P-O
 
Senast ändrad:
Det är nu 17 stycken som har anmält intresse för resan. 12 är betalda och klara.

Glöm inte att sista anmälnings- och betalningsdag är den sista februari!
 
Några har betalt till mig för minibuss utan att maila mig och utan att tala om vilka ni är i meddelande! Fy Fy!

Hör av er!
 
Går det fortfarande att anmäla sig? Betalningar går väl inte att göra så att pengarna kommer in före måndag ?

Martin
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.