Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra Sten! Då blev du den sista som anmälde dig. Vi blev 24 st som anmälde oss till resan, någon kan eventuellt tillkomma för att pengar inte nått mitt konto ännu. Jag kollar av det i veckan.
 
Jag kommer göra mig en mailinglista för er alla som anmält er till resan, och meddela mig den vägen.

Jag vill dock fråga er som skall med i egen bil, och som alltså inte tänkt åka minibuss, om ni har möjlighet att ta med några passagerare på ön, och isåfall hur många.

Hör av er till mig
[email protected]
 
Någon har betalt till mig i helgen med bara meddelandet "INTERNET"

Om ni inte mailar mig eller skriver ert namn som meddelande på betalningen står jag handfallen. Då blir detta svårt för mig. Jag räknar bara med betalningar som jag kan identifiera.

I dagsläget brister en!

Maila mig!
 
Tack alla som hört av sig om plats i era bilar.
Vi kommer göra så att ni som anmält att ni vill åka minibuss på Öland fördelas ut på tre bussar. Dels P-O Gråds privata buss, och två bussar som vi hyr.

Om fotosidan.se har dekaler vi kan klistra på bussarnas sidor så gör vi gärna det ;)

"Fotosidan Photo tour" :)
 
Senast ändrad:
Förträff i april...?

Ett problem är att vi resenärer är utspridda i landet. Man jag frågar ändå: Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?

Läs allt om resan här: http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
 
Förträff i April...?

Absolut, jättebra idé. Jag är på, bara det inte blir i veckan efter påsk. (den veckan som börjar med annandag Påsk): Då är jag i fjällen.

\Sten
 
hade gärna vari med på en förträff men tyvärr lite långt te stockholm för en fattig lärling.

men vi ses i maj!

har redan börjat ladda...
 
Re: Förträff i april...?

Hustomten skrev:
Ett problem är att vi resenärer är utspridda i landet. Man jag frågar ändå: Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?

Nån gång under v 17 el 18 då?
 
Resa!

Hej alla!

Jag har kollat på möjligheten att Åka med Sj eller Buss till Kalmar den 13 och det är både dyrt och begränsat utbud. Är det någon som vill vara med och dela på en hyrbil eller har en plats i sin bil att sälja?

Föträff är alltid trevligt!

Mvh

Martin
 
Vecka 17 borde man kunna lägga det.
Alltså 19-24 april någongång
Inte den 25:e för då har Olle Bjernulf Grundläggande fototeknik II - teori.

Skall jag ragga upp en lokal, eller kan vi ses ute på nått ställe på stan? Vad sägs om mitt älskade Noodle House, där lär vi få plats med detta.
 
Senast ändrad:
Jag har nog inga möjligheter att vara med, mycket helgarbete i april enligt prel. jourschema. Har inte heller några speciella önskemål inför resan utöver "dåligt väder" (= bra fotoväder) - alltså gråväder/regnväder, soldis som bäst. Kan det ordnas vid förmötet månntro?
Us
 
Re: Förträff i april...?

Hustomten skrev:
Vilka skulle vara intresserade av en förträff i Sthlm i april, där vi spånar lite fotoidéer och kanske tar en bit mat/öl/vin?


Det vore roligt, men tyvärr blir det alldeles för lång resa för mig.
 
Tyvärr får jag också svårt att motivera den trippen från Halmstad, pga av tid och ekonomi. Annars hade det helt klart varit trevligt. Vi ses på Öland istället!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.