Annons

Angående Fotosidans T-shirt.

Produkter
(logga in för att koppla)

davidh

Aktiv medlem
Måste säga att det är ett trevligt initiativ!

Men kommer inte köpa den. Varför? Jo, av två anledningar.

1. Den är för tråkig...."Fotosidan.se - där fotografer möts." Zzzzzz *Gäsp*

2. Priset, 200+frakt. Hua!


Vänligen.

/David
 
Jaha.. jag tycker själv det är en lagom logga som är diskret, men ändå syns. För du skulle bli förvånad om du visste hur nyfikna vi människor är, när det gäller att ta reda på vad som står på en tröja som man ser ;).

Priset, tja..jo Hög kvalité kombinerat med att fotosidan faktiskt drivs på deras fritid, utan att generera några större inkomster, gör kanske att man ska se det som att man sponsrar killarna med lite pengar (i form av t-shirten) för att betala all den bandbredd som vi användare tar i anspråk.
 
Har väntat otåligt på att få glänsa med en sån här på jobbet :) beställde med en gång, kvalitet kostar som sagt och 200:- är inte så blodigt.
 
Jag tyckte den var jättesnygg! Och bra T-shirtar med tryck kostar faktiskt 200 kr - minst! För hur kul är det med en T-shirt som efter några tvättar är urblekt, ser ut som en uppochnedvänd kantarell och fladdrar som simhud under armarna? Inget vidare reklam för fotosidan blir det heller.
 
Är 200 dyrt?! Kanske är det jag som är dåligt prismedveten eller som handlar på fel ställen men jämför jag priset med både butiker och vissa föreningars tröjor (då utan en massa sponsorer) så tycker jag det verkar rimigt. Jesper talade bra, klart man kan stödja fotosidan.
/Lotta
 
Tshirt

varför inte göra en hel kollektion med kläder a´la fotosidan ?
jag strippar gärna för flickvännen i ett par kalsomger där det står "mellanformat" på gylfen och Fotosidan på röven ; )


Niklas, för fattig för att köpa en t-shirt
 
Jag köpte den direkt.

Klart man ska se seriös ut när man ska ut och fota.
Nästa steg blir väl en Fotoväst kanske?
 
Priser & design

Kul att se att de flesta verkar ha förståelse för priset, 200 kr är ett välgrundat pris för en specialdesignad t-shirt av bra kvalitet.

Vad gäller designen så eftersträvade vi en ren, enkel och snygg t-shirt med vår logotype, som inte skulle kosta för mycket (att trycka en fet fyrfärgsbild på bröstet skulle garanterat inte påverkad priset i rätt riktning :)

Vi har velat prova om kläder är en bra idé och om det blir populärt så kommer säkerligen fler saker dyka upp!

tack för all feedback, till er som beställt: era t-shirts kommer snart!

.erik
 
Flower Power.

Ser det som ett personangrepp, då jag är den ende som utryckt viss skepsis till trycket och priset.

Om du läser HELA mitt inlägg ser du att jag var den förste att ge dem uppmuntran för initiativet.

Jag tycker det är viktigt att alla får komma till tals. Oavsett om det handlar om klappar på axeln, eller att klaga..(som du utrycker det).

Vänligen

David
 
Jag har oxo beställt!
Nu kan jag slänga min "Clic - för evigt kvinna" som jag haft sedan ´89.
Folk tittar lite undrande när jag har den på mig...
 
Keps

Instämmer med Honkan. Nästa artikel måste bli en keps. Förhandsbokar härmed.

T-shirten är på ingång hoppas jag.
 
Re: Tshirt

kermodei skrev:
varför inte göra en hel kollektion med kläder a´la fotosidan ?
jag strippar gärna för flickvännen i ett par kalsomger där det står "mellanformat" på gylfen och Fotosidan på röven ; )


Niklas, för fattig för att köpa en t-shirt

Jo man föredrar väl kanske "mellanformat", skulle se bättre ut än "35mm" ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.