Annons

Alternativbilder - Jämförelsebilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Nickelas

Aktiv medlem
Det vore bra att kunna se flera varianter av samma bild, om det till exempel är någon detalj man funderar på eller som diskuteras. Dessa bilder skulle vara kopplade till originalbilden och alltså endast visas i samband med originalet.
Kanske miniatyrer nedanför eller ovanför originalet som är klickbara?

Utmärkt förslag (som föreslagits förut utan att det hänt något)..själv (och många andra) löser jag det genom att länka till alternativbilden.

Som på denna bild.

Attans..nu såg jag att adressen till bilden var ändrad..så kan det gå :)

Bättre om allt ligger på FS m.a.o ;-)

Senast ändrad:
Så sant att det är ett bra förslag. Dock finns det många förslag i vår förslagslåda som inte åtgärdats, helt enkelt därför vi inte har tid. Senaste saken vi åtgärdade var Kameraväskans funktionalitet.

(Kim, vi läser alla förslag - men som ni vet är detta bara en "vid sidad av"-verksamhet för oss och det går dessutom omöjligen att implementera alla goda förslag från medlemmar ens om det var på fulltid. Vissa grejer, som Kameraväskan fixar man på en kvart men detta är betydligt komplexare och kräver större ändringar i fotolagringsstrukturen)

Jag skulle hellre se att man skapade ett nytt album för detta, kanske av en viss typ - där har man de olika versionerna av bilden. En bild har ju kommentarer, och man vill väl se respektive variants kommentarer separat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar