mange78
Aktiv medlem
stefan_nordstrom skrev:
Och nu något helt annat... Boken "Och Himlen där ovan" går lös på 395:- !!! På årets bokrea... Först till kvarn...!
När startar den? Man lär ju hänga på dörren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stefan_nordstrom skrev:
Och nu något helt annat... Boken "Och Himlen där ovan" går lös på 395:- !!! På årets bokrea... Först till kvarn...!
HDFS) (KGS skrev:
Den är i två feta delar om jag inte missminner mej... den såldes ut på efterrean förra året för 395 spänn för båda banden. Jag köpte dem inte. Tänkte som Kamprad, de kommer bara att ligga i vägen ;-)
Hade Assur haft lite affärssinne hade han snabbt kontrat Kamprads kommentar om att böcker bara står i bokhyllor med att det måste vara utmärkt för just IKEA... ju fetare böcker ju fler Billy...
mange78 skrev:
Ja, eller, "Jaha, men om böcker inte är till någon nytta, vad skall man då med bokhyllor till?". Nån av dessa kommentarer hade nog till och med fått Herr Kamprad och bli stum för en stund..
mange78 skrev:
349kr såg jag uppgifter om nu på Bokia. Tokbilligt!!
divander skrev:
Akademibokhandeln kommer att ha med den på bokrean. De är de enda som har med den i reakatalogen.
Mitten till vänster på sidan 28divander skrev:
Jag måste vara lite skummögd, eller åtminstone halvblind för jag hittar den inte i Bokias katalog.
danielstenholm skrev:
Nu kl 00:15 natten mellan torsdag och fredag visas programmet igen på SVT2.
Om drygt en timme alltså!
/Daniel
danielstenholm skrev:
Nu kl 00:15 natten mellan torsdag och fredag visas programmet igen på SVT2.
Om drygt en timme alltså!
/Daniel