Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Adobe photography plan gratis??? Canon epic summer?

Produkter
(logga in för att koppla)

LMÅ

Ny medlem
Hej!

Gamla fina kameran har i sommar tackat för sig, så det blev en ny. Den är inköpt nu när canon kör sk "epic summer". Har registrerat mig för detta och fått en gåva hemskickad. Frågan jag har är hur i hela världen man får tillgång till adobe photography plan, som ska ingå i ett år? Någon annan som registrerat sitt köp under sommaren och vet hur det funkar?

Har mailat canon för två veckor sedan, utan svar...

Tack på förhand 😊

Hej!

Gamla fina kameran har i sommar tackat för sig, så det blev en ny. Den är inköpt nu när canon kör sk "epic summer". Har registrerat mig för detta och fått en gåva hemskickad. Frågan jag har är hur i hela världen man får tillgång till adobe photography plan, som ska ingå i ett år? Någon annan som registrerat sitt köp under sommaren och vet hur det funkar?

Har mailat canon för två veckor sedan, utan svar...

Tack på förhand 😊

Om du har fått en gåva så är du ju reggad för kampanjen.
Du ska få en kod att ange till Adobe.
Jag har för mig att det förut har funnits ett speciell kontaktformulär eller adress för Canons kampanj om du har frågor.

Om du har fått en gåva så är du ju reggad för kampanjen.
Du ska få en kod att ange till Adobe.
Jag har för mig att det förut har funnits ett speciell kontaktformulär eller adress för Canons kampanj om du har frågor.

Kollade hos Canon nu
Gå in på denna sida så finns info
http://www.canon.se/epicsummer/#tc

Citat:
För att aktivera ett års Adobe Creative Cloud Photography plan
a) Adobe-licensen måste du be om separat via ett e-postmeddelandet till [email protected] där du inkluderar ditt kampanjreferensnummer. Du kommer att få ett mailsvar
med en personlig inlösningskod för en fullversion av Adobe® Creative Cloud Photography Plan-medlemskap i ett år. Gå sedan till www.adobe.com/go/activation för att påbörja prenumerationen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar