Annons

Adobe Illusturator cs3

Produkter
(logga in för att koppla)

m3mannen

Avslutat medlemskap
Hej måste ha hjälp
kör cs3 ganska länge felfritt. Men skaffade mig en bättre dator när den gammla rasade.
kört windos xp förut men nu köra jag win 7. Problemet är ganska störande jag kan inte öppna
psd filer i illustrator står att jag inte har tillräkligt med minne men är den något jag har så är det
minne borde inte 8 gig ram ddr3, 1 tb hd, 2gig grafik räcka ? Hoppas mina foto vänner kan hjälpa mig så jag slipper ringa adobe support svindyr att ringa.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Stefan

Märkligt fel, har tyvärr ingen erfarenhet av just detta.

Men program som krånglat i Win7 har fungerat helt ok för mig om man kör dem i XP-mode. Så du kanske ska prova det?

XP -Mods

Hej nu kanske jag låter dum men kan man köra vissa program i xp mod ? Vart väljer man det tacksam för svar. Låter annars som en bra ide eftersom det har fungerar bra i XP

Mvh
Stefan

Hej igen, nu har jag kollat hur man gör.

Högerklicka på programikonen (t ex i startmenyn), välj "Properties"/"Egenskaper" och klicka sedan på fliken "Compatibility"/"Kompatibilitet"(?). Där kan du kryssa i rutan för att köra i XP-läge.

Hoppas det funkar, jag kör så med Nikon Capture NX2 som inte riktigt ville fungera för mig på annat sätt i Win7.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar