Annons

__skateboard__

Produkter
(logga in för att koppla)
Christian, bilden är kanon! Schysst att kunna skata ute i januari. Idag var det på vippen att jag åkte iväg till minirampen här i Uppsala -- det brukar i vanliga falla vara premiär någon gång i mars...

radarminnet skrev:
Jag känner igen bilden på Götis som fan, har den publicerats nånstans? Eller påminner den bara om nån annan kanske. Grym bild, grymt tidsdokument, hur som helst.

Ja, den var nog publicerad som annons för "Life´s a beach" i tidningen "Uppåt väggarna".

fint foto mikael, gillar verkligen kænslan.

kul att det ær lite liv i tråden.

någon mer som har gamla alster o visa upp eller bara ngt nytt?

Ja, fast det är jag rätt säker på att den inte är. På tal om det måste jag leta reda den där boken i gömmorna. Tack för påminnelsen.

Tyvärr inte riktigt skarp då jag inte var tillräckligt snabb med att ställa om kameran. Jag vill minnas att jag råkade gå förbi rampen som ligger i rålandshovsparken. Minns iaf att lillkillen var en tuffing bland knattarna. :)
Tagen 2005-07

Bilagor

• skate_fotosidan2.jpg
    skate_fotosidan2.jpg
    36.2 KB · Visningar: 400
Har nu lagt upp ännu fler vår foto, hade varit kul om man kunde hålla denna tråden i liv, någon annan som har något nytt?

Jaha då är väl säsongen igång igen. Här kommer några färska från Björnsan i Sthlm i helgen!

Bilagor

• 0047-polito-på-kanten-50k.jpg
    0047-polito-på-kanten-50k.jpg
    46.7 KB · Visningar: 255
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar