Annons

50% rabatt på plusmedlemskap

Produkter
(logga in för att koppla)

Piabobacka

Aktiv medlem
Jag tänkte passa på och utnyttja erbjudandet om 50% rabatt på plusmedlemskap idag, men när jag klickat "köp" får jag bara upp Du kan ej använda detta betalningssätt. Beror det kanske på att jag befinner mig i Finland, eller är det något annat fel?

Ja precis, Klarna fungerar bara i Sverige, men underst när du kommer till sidan där du slutför ditt köp så finns en länk "Om du bor utanför Sverige kan du istället betala med PayPal". Använd den så skall det lösa sig.

Aha, tack så mycket för svaret!
Hittar dock inte länken, kanske bara är jag som är blind.. Jag väljer först brons av de fyra alternativen gratis, brons, silver, guld, klickar sen "köp" på nästa sida där man ser det nedsatta priset 59,50 och kommer då genast till Du kan ej använda...-sidan. Kollade alla tre sidorna noggrant, men hittade ingen länk.

Ingen länk fortfarande.. Testat i både Chrome, Explorer och Firefox, åtminstone Chrome är uppdaterad till nyaste versionen, då det är den webbläsaren jag använder vanligtvis.

Ah, javisst! Jag kom aldrig till den där sidan när jag försökta köpa. Du kan ej...-sidan kom antagligen före, och då kom jag inte längre än så. Tack så mycket för hjälpen!

Fråga: jag är plusmedlem (brons) och har prenumeration, hur funkar det om jag uppgraderar mitt medlemsskap inkl prenumeration idag (mitt i perioden så att säga), är det risk att det blir dubbla tidningar eller blir prenumerationen förlängd med 6 nummer från när min nuvarande går ut? (känner att det blev lite rörig formulering där men jag hoppas det går att förstå...)

Jag försökte köpa brons + prenumeration men efter att ha klickat på köpet kommer bara en sida med "Du kommer att köpa ... " upp. Enda fortsättningen därifrån är "Avbryt!

Och jag befinner mig i Sverige...

- Du har inte något reklamfilter/blocker aktiverat?
- Ser du texten "Om du bor utanför Sverige kan du istället betala med PayPal." när klickat på Köp?

Betalade också via paypal precis , hoppas det vart rätt nu bara.. Känns sådär när betal-sidan flippat ut totalt..

En liten följdfråga bara: hur länge tar det innan man får sitt medlemskap? Det står nämligen fortfarande att mitt går ut 2013-02-14. Betalningen gjorde jag enligt Paypal klockan 10:33 (svensk tid), och pengarna drogs direkt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar