Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

50 1.7 billig åp tradera...

Produkter
(logga in för att koppla)
A, de vet e fan.

Uppe i 700 spänn med deformerad filtergänga.
Jag skulle inte ge en spänn för ett skadat objektiv.

Fick hem mitt igår från England, köpt på ebay.
Var i kanonskick och för det fick jag ge 600kr med frakt. Det var i paket med en kamera också så jag fick en minolta 7000 på köpet, som jag i och för sig inte har någon använding för men det köpet är jag helnöjd med.

Så 700Kr för ett skadat objektiv är ju inte så prisvärt. Men det kanske var billigare när Michael startade tråden.

Minolta 50/1.7

Jag köpte mitt med från England på Ebay för ett par veckor sen det gick för 10.60 £ det missades nog av de flesta. Men just nu finns det flera 50/1.7 objektiv ute till försäljning på EBAY. Jag rekomenderar att man söker på auktioner från England. Billig snabbfrakt och inga extra tull avgifter som det kan bli t.ex från USA.

Ebay.de kan vara bra att kolla också, jag hittade ett 50/1.4 i bra skick för 1000kr inkl frakt där. Säljs ofta med gamla 5000 hus.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar