Annons

4GB Microdrive med MuVo2

Produkter
(logga in för att koppla)
jimh skrev:
Läs här.

Själv köpte jag en lös 4 GB-disk på e-bay. Det gick på 1800 kr inkl allt och den funkar mycket bra.

tack för länken... o tipset! dottern får väl nöja sej med en 128 MB version för några hundra så spar jag ett par hundringar o får behålla mina nuvarande MD´s.

Vem handlade ni av på e-bay?

Här ska plåtas i råformat!
 
HDFS) (KGS skrev:
Vem handlade ni av på e-bay?
Jag vet inte. Jag är så dålig på såna där affärer, så jag övertalade Jeppe att han också behövde en och att det var bra att dela frakt. Han skakade i alla fall fram två stycken på ett par tre dagar och gav mig en sluträkning :)
 
HDFS) (KGS skrev:
Vem handlade ni av på e-bay?

Tidigare fanns det alla fall många som sålde.

Tänk på att de ska skicka med postverket, USPS, och på den gröna tulldeklarationen ska man kryssa för "gift" och sätta värdet under 50 dollar. Då slipper man tull och moms.
 
Re: Vem kan man lita på?

HDFS) (KGS skrev:
hittade den här på e-bay
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46407&item=3837194177&rd=1
ser rätt skum ut va!? när 4 GB kom hade väl IBM överlåtit Microdrive till Hitachi, eller har jag helt fel? Sitter o tror att fyran är en fejkad etta... är jag för misstänksam?

Med tanke på att han ser ut att ha sålt flera sådana tidigare utan att få negativ feedback så är det nog ingen större fara... :)
 
Ska inte vara någon fara. Jag har en sån microdrive fast 1gb min kompis har en likadan. På min står det Ibm Corp på baksidan och på hans Hitachi.
 
Min IBM 1Gb Micro Drive ser exakt ut som den på bilden men med en 1a. Min 4Gb Hitachi ser mer ut som den på Hitachis hemsida www.hgst.com, fast i bulkutförande (den kom ju från MP3spelaren).
 
jag har två, båda ser ut så där men med en etta... på en står det ibm som tillverkare o på en hitachi... men 4 GB kom så sent att det borde stå hitachi på alla... men jag kan ha fel. Har någon sett en "IBM-färgad" 4GB i verkligheten?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.