Lövet
Aktiv medlem
Testade 350D och 20D igår för första gången. Har varit inställd på att ev. köpa 350D. Men tyvärr kändes den väldigt "plastig"....mkt plastigare än min 300D tycker jag! 350D knorrade till och med i plasten när man tryckte på den. Det kändes också som jag skulle få nageltrång av greppet.
Japp, besviken är jag som sagt. Kanske det ändå blir i slutändan att jag köper den...den är ju bäst i sin prisklass. Eller 10D för jag behöver en snabbare kamera än 300D.
20D blev jag imponerad av...herrejävlar vad den smattrade på!! Ganska högljutt också....folk måste väl kolla rätt mkt när man har en sån? Den var riktigt skön att hålla tyckte jag, bättre än 10D. Är den lättare?
Att hålla:
20D Skönast
300D
10D
350D
Det är nog bara jag som har den konstiga rankingen va?
Japp, besviken är jag som sagt. Kanske det ändå blir i slutändan att jag köper den...den är ju bäst i sin prisklass. Eller 10D för jag behöver en snabbare kamera än 300D.
20D blev jag imponerad av...herrejävlar vad den smattrade på!! Ganska högljutt också....folk måste väl kolla rätt mkt när man har en sån? Den var riktigt skön att hålla tyckte jag, bättre än 10D. Är den lättare?
Att hålla:
20D Skönast
300D
10D
350D
Det är nog bara jag som har den konstiga rankingen va?