Leifer
Avslutat medlemskap
subject_to_change skrev:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. För det första så är kameran familjens, och inte min. Men eftersom att jag är intresserad av fotografering, så har jag tänkt låna den när jag tar bilder. Själv har jag en entusiastkamera, coolpix 8800. Eftersom att den är en kompaktkamera, men snarlik en systemkamera antog jag att man kunde se i skärmen när man fotograferar också på en riktig systemkamera. Nu har jag börjat vänja mig vid sökaren.Men eftersom att jag har växt upp med digitalkamerorna, och komponeringen på skärm är det väl kanske inte så konstigt att jag tycker att det är enklare? Sen bryr jag mig inte om vad ni säger om att man är dum i huvet för att man frågar? Jag är medlem på den här sidan för att lära mig saker. Inte för att visa upp mina bilder för folk, och få kommentarer som : Oh vilken fin bild! Underbar bild! (visst det är kul att få sådana kommentarer också självklart.) jag frågar för att lära mig, vem utav er som skrev något dumma kommentarer om min fråga är född med all kunskap om kameror?
Tråkigt att du fick korkade kommentarer till din fråga, det är snarare de och inte du som ska be om ursäkt. Fortsätt fråga du, det finns gott om vettigt folk här som kan ge dig seriösa svar!
mvh // Leif