Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

300d Svart

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har hört att Nikon D70 ska komma i en genomskinlig variant med blått neonljus från insidan..

Det verkar som att Canon - för att tillfredställa behovet hos Canotisterna - skulle kunna göra sina bästa affärer på att sälja "skal" till sina kameror ;)

Nä, det är en mycket bättre affär att först kränga hus i silver..och sen få alla att byta till ett svart hus.

..........alla..........? ? ?

:=)))

Bilden retar väl alltid någon va...

Bilagor

• camobjekt.jpg
    camobjekt.jpg
    28.2 KB · Visningar: 226
Komplettera med blixt

Jag ger mig den på att om du letar noga så hittar du säkert en 420 eller 550EX i guldjubileumsutförande. Hittar du ingen så köp en svart och skicka till mig så ordnar jag det. Jag tycker det ser lite väl harmoniskt ut ditt kit...

Om man har råd med den gluggen kanske man har råd med ett passande hus ;) Men principen är rätt. Lägg pengarna på optiken!

javisst har man det.. men detta passade mina behov
Jag trodde den skulle hjälpa mig att ta bättre bilder men tji fick jag.. icke sa nicke.. så de måste bero på färgen..

:=))

Färgen på huset och MTF-kurvor på optiken är det viktiga. Är huset svart och MTF-värden höga så gör man bra bilder ;)

Re: färger på kameror

Jag håller med. Silverfärgen känns fräsch och passar fin-fint till designen av 300D. Jag skulle inte vilja byta ut min iaf :)

Örjet skrev:
Ärligt talat så har jag aldrig fattat den här grejen med att kameror måste vara svarta för att anses som seriösa. Jag tycker helt klart att 300D är snyggare än D70.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar