Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
vill ni se biddragen och rösta?
Gå hit isåfall, nu är allt klart!
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=81842
Lycka till!
Gå hit isåfall, nu är allt klart!
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=81842
Lycka till!
JanV
Aktiv medlem
Jag saknar också en bild i en av kategorierna.
Med all respekt för ditt hårda arbete Kalle, jag föreslår att vi(du) stänger länken, eller åtminstone röstningen, tills frågetecknen är uträtade.
Det vore ju olyckligt om det strömmar in röstresultat innan alla bilder finns inom rätt kategori.
/ Jan
Med all respekt för ditt hårda arbete Kalle, jag föreslår att vi(du) stänger länken, eller åtminstone röstningen, tills frågetecknen är uträtade.
Det vore ju olyckligt om det strömmar in röstresultat innan alla bilder finns inom rätt kategori.
/ Jan
Didgeridoohan
Aktiv medlem
Röstningssidan är ju stängd nu, så det ordnar sig nog. Även en av mina bilder hade hamnat tokigt...
Emerson
Medlem
Hej
Jag har tyvärr inte kunnat gå in det närmaste dygnet. Vår häst har dött så det har varit lite traumatiskt. Jag har inte kunnat länka mig till bilderna alls idag. Förstår inte varför? Kan någon skicka en länk som fungerar om det nu fortfarande finns kvar tid att rösta. Saker händer när man minst anar det. Får bara hoppas min och familjens lilla polle är någonstans där han mår bra och är i frid. OM jag inte kan rösta så hoppas jag att ni andra röstar lite extra mycket. Men som sagt att jag tar gärna emot en länk med bilderna så jag kan få se dem
Jag har tyvärr inte kunnat gå in det närmaste dygnet. Vår häst har dött så det har varit lite traumatiskt. Jag har inte kunnat länka mig till bilderna alls idag. Förstår inte varför? Kan någon skicka en länk som fungerar om det nu fortfarande finns kvar tid att rösta. Saker händer när man minst anar det. Får bara hoppas min och familjens lilla polle är någonstans där han mår bra och är i frid. OM jag inte kan rösta så hoppas jag att ni andra röstar lite extra mycket. Men som sagt att jag tar gärna emot en länk med bilderna så jag kan få se dem
Poteta
Aktiv medlem
Inga problem Anna, jag tror inte sidan ligger uppe än så ingen har röstat. Det var lite strul med några bilder som hade hamnat fel. Skulle tro att sidan kommer upp så småningom så det är ingen fara!
Tråkigt att höra om hästen, det är alltid lika tungt när våra kompisar lämnar oss. Hoppas det känns bättre snart.
Tråkigt att höra om hästen, det är alltid lika tungt när våra kompisar lämnar oss. Hoppas det känns bättre snart.