Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kalle!

Om du vill kan jag ta och åka upp till Delsjön endera dagen och göra ett litet rek, så man inte har hittat på några överraskningar eller förändringar där vi höll till förra året.
 
Om någon vill åka med från Borås så kan jag ta en pers till i bilen förutom mig och Cody så om någon vill åka med från Borås så är det bara att PM:a.

Först till kvarn...
 
Så nu har jag varit uppe och rekat på "brottsplatsen", eller närmare bestämt badplatsen vid Delsjön.

Det mesta såg sig likt ut, så vi som var med förra året kommer känna igen oss. Vad jag också kollade lite var plats för 2 stora tält, smen kunde inte se att det är några problem med det.

Vad jag däremot noterade som en förändring är att man ii år avgiftsbelagt parkeringsplatserna, vilket jag inte kommer ihåg att man hade förra året. Iallafall kostar det att parkera på p-platserna uppe vid badplatsen 20:-/hel dag, eller 5 kr/tim kl 08.00-22.00 dagligen.

Man hade också satt upp nya anslag, där det bla står att det är förbjudet att campa på stranden.. Då är ju frågan vilket räknas som stranden här.. Jag personligen tolkar det som dels sandstranden och gräsytorna, som är närmast vattnet på den delen om inte är sand.

Men inga problem som jag ser det.. vi får ordentligt plats med våra tält ändå, fast kanske liite längre från stranden.
 

Bilagor

  • 9198.jpg
    9198.jpg
    60.3 KB · Visningar: 240
och titta tom änderna är kvar, och dom hälsade så gott.. och lovar att fixa till sig lagom till vår fotohelg.. :)
 

Bilagor

  • 9218.jpg
    9218.jpg
    65.5 KB · Visningar: 241
Utmärkt jobb agent 006!

Dom gamarna tar betalt för parkering nu alltså?! jaja det får väl gå då. Ang stranden så tror jag nog att vi kan campa ungefär på samma ställe som förra året, kanske lite högre upp... Men förra året så ahde vi ju poliser som kom ridandes på hästar, dom sa att det var helt ok att campa där nere så det är nog lungt. Det dom inte ville ha var turister som bodde här istället på campingen.
 
Kalle_B skrev:
Utmärkt jobb agent 006!

Dom gamarna tar betalt för parkering nu alltså?! jaja det får väl gå då. Ang stranden så tror jag nog att vi kan campa ungefär på samma ställe som förra året, kanske lite högre upp... Men förra året så ahde vi ju poliser som kom ridandes på hästar, dom sa att det var helt ok att campa där nere så det är nog lungt. Det dom inte ville ha var turister som bodde här istället på campingen.

Jag håller med dig här Kalle, tror inte heller det skall vara några problem.. speciellt om vi håller oss i den kanten vi gjorde förra året..

Det kändes riktigt roligt och förväntasfullt att knata den välkända vägen och backen ner mot badstranden.

Just det.. jag kikade också.. och jodå.. Kafé Lyckan kör som vanligt.. :)
 
Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.)
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, ev ved

Johan Weinö
Ingela Weinö
M.Bucht
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Peter Schwartz
Johan Oscarsson
Theresia Höglund
Mikaela Wingqvist
Ingvar Karlsson

(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil.
 
Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.)
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, ev ved
Peter Stjernström - KLAR -

Johan Weinö
Ingela Weinö
M.Bucht
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Peter Schwartz
Johan Oscarsson
Theresia Höglund
Mikaela Wingqvist
Ingvar Karlsson

(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil.
 
Kalle B - KLAR - BIL
Agnetha Lundberg - KLAR - halv bil :)
Michael Skaring - KLAR - BIL
Oscar Mannbro - KLAR - BIL
Cody Mannbro - KLAR
Kenneth Eriksson - KLAR - BIL
Agron Basha - KLAR - BIL
Hampus Lundgren - KLAR - (ev. bil vid behov)
Jörgen Stjernström - KLAR - BIL (med två passagerarplatser.)
Elli Arbaeus - KLAR - har eget tält, ev ved
Peter Stjernström - KLAR -
Ingvar Karlsson - KLAR - (oklart med bil ännu)

Johan Weinö
Ingela Weinö
M.Bucht
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Peter Schwartz
Johan Oscarsson
Theresia Höglund
Mikaela Wingqvist

(Kopiera denna namnlista när ni fyller i)

Från och med nu så skall alla som kan och vill vara med skriva "Klar" efter sitt namn samt "Bil" om ni kommer med egen bil och kan tänka er att köra till olika uppdrag med passagerare. ersättning för bensin/slitage får göras upp i respektive bil.
 
När är sista anmälningsdagen?? Kan tyvär inte bestämma mig förän någon gång nästa vecka, då jag får veta hur hösten kommer att se ut för mig..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.