ANNONS
Annons

24-105 återkallas?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag är så avundsjuk...de lär ha hur många som helst som ska bytas ut innan de skickar till oss stackare som ligger på kö på nya...
 
Kanske jag ska ta och skicka in mitt då, kanske man kan ha det nya före jul med en god portion tur, annars till strax efter jul.
 
klart man blir sugen Magnus men det blir ju lite bökigt med garantier och grejer ;)

det ser ut att börja droppa in i butikerna, finns kanske en liten chans att jag hinner få innan jul ändå.
 
bull_k skrev:
Kan med glädje rapportera att jag just hämtat ut mitt ersättningsobjektiv på Schönherrs - julen är räddad!

Även jag har fått mitt ersättningsobjektiv från Kameradoktorn nu. Skönt att det kunde skötas på detta sätt istället för reparation som man verkar ha gjort på vissa håll.
 
froderberg skrev:
Nu har mitt kit kommit till butiken, någon som vill köpa ett 24-105/4L USM?
Förklara dig gärna? Har du redan nu ett 24-105L uthämtat och har i dagarna fått ett kit levererat eller vad?
Eller menar du att din 24-105 har kommit men du vill inte längra ha den optiken?

MVH /Micke
 
Egentligen beställde jag objektivet för att min fru skulle använda det tillsammans med 5D:n. Men hon gillade inte kameran och föredrar 20D (som jag sålt). Därför får hon istället efterträdaren till 20D och 16-35:an. Och jag får en 24/1,4 som är lagom vidvinklig med 5D.

För mig passar 24/1,4 bättre än 24-105 eftersom jag har 24-70. Jag gillar ljusstyrka.
 
Nu håller jag gluggen i min hand igen!
Fick det idag! :)))))))

Hoppas att Ni som har beställt det får det snarast!

/Benny
 
Jo, jag packar upp det mesta, i alla fall från Canon..så skicka gärna gluggar, kameror och alla tillbehör ni vill! He,he! :)

Julen e´ god!

/Benny
 
Niclasfoto skrev:
Hehe, ja behoven är ju delade. Ett EF 24-70 hade nog inte jag packat upp..

Smaken är som Korea... :)

Och snart hoppas jag kunna packa upp ett 24/1,4. Förhoppningsvis ligger inte heller 35/1,4 och 85/1,2 för långt bort. Får kanske bli en 35/2 tills dess.
 
froderberg skrev:
Smaken är som Korea... :)

Och snart hoppas jag kunna packa upp ett 24/1,4. Förhoppningsvis ligger inte heller 35/1,4 och 85/1,2 för långt bort. Får kanske bli en 35/2 tills dess.

Ja, Korea är väl den bästa parallellen:)!

Ojojoj så trevliga paket du skall få öppna,, har inte ens varit i fysisk närhet av ngn av de objektiven, så de hade jag tvärt packat upp:)!!

MVH Niclas,
 
Mitt 24-105 borde vara framme hos Cyber idag för utbyte, vet inte om jag räknar att få det före julfton precis, men jag hoppas på mellandagarna om något. Om det nu finns några kvar av de nya.
 
Niclasfoto skrev:
Ja, Korea är väl den bästa parallellen:)!

Ojojoj så trevliga paket du skall få öppna,, har inte ens varit i fysisk närhet av ngn av de objektiven, så de hade jag tvärt packat upp:)!!

MVH Niclas,

Jag har känt, klämt och fotograferat med 85/1,2 och Canon 1Ds Mark II...
Crème de la crème, crème de la crème, crème de la crème.....
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.