Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

2 Detaljer

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas74

Aktiv medlem
Som jag känner att jag saknar nu när man börjat lägga upp bilder och ge kommentarer.

Jag skulle vilja kunna sortera givna kommentarer och kommentarer på mina bilder efter namn på personerna. Om man vill se ifall jag givit kommentarer till en viss person eller om en viss person givit kommentarer till mig så kan det bli ett himla letande.
Nr2. Jag skulle vilja få bevakningsmejl när någon svarar på en bildkommentar jag givit. Eller finns detta kanske i ngt annat medlemsskap?
Mvh Andreas

Jag noterar #1, det är inte så svårt att få till

#2: nej det går fn för svaret hänger inte ihop med kommentaren direkt; du skulle kunna få ett mail där fotografen skrivit en egen kommentar på en bild du kommenterat, men inte enbart din kommentar.

Det där är dock pågång att ändras; det kommer finnas en "besvara denna kommentar"-länk per kommentar för fotografen när han betraktar en egen bild; då kan kommentar och svar hänga ihop

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto