Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm (gatu)foto: tis, ons eller torsd kväll?

Produkter
(logga in för att koppla)

offetoffe

Aktiv medlem
Tänkte ta en tur på stan nån kväll denna vecka, och hade varit skoj med lite sällskap.

När passar det dig?

/Olof

Jag kan både tisdag och onsdag som det ser ut nu. Hoppas du menar lite "nattfotografering" med stativ och långa tider för det är jag sugen på. Ja när du skriver kväll så tolkade jag det. Är det inte det du menar så säg bara till....

MVH
Jacob Boman

Nja, tänkte nog handhållet så länge ljuset håller.. men visst, stativ skulle också kunna vara trevligt. Vi väntar och ser om det är några andra som är intresserade.

Såna här dagar då det är varmt på dagen och marken värms upp och sen kyligare på kvällen blir det dimma. Jag har länge velat fotografera kväll/natt i Gamla Stan när det är dimma. Idag är det rätt stor chans för det men du talade ju om tis-tors...

Man är inte sämre än man kan ändra sig.. vi kör lite stativ-foto ikväll i gamla stan!

Tid och plats?

/olof

Jag är ledsen, jag drog till Skansen precis efter jag skrev meddelandet och kom hem vid 6-tiden men såg detta först nu. Jag vet inte om du ser detta men ska vi fota med stativ måste väl solen gå ner eller nåt. Jag är rätt mör nu efter 5 timmar på Skansen men kan tänka mig mötas upp ikväll om du ser detta och fortfarande vill/kan...

T-banan utanför spärrarna, vid pressbyrån, är en bra ställe. Tiden kan du i så fall boka för jag kan vara där väldigt snabbt. Om inte, får det bli en annan dag...

MVH
Jacob

Okej, jag får väl anse denna dagen körd för nu orkar jag inte bevaka fotosidan längre för att se om du svarat eller ej....

MVH
Jacob

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar