Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
”Samtal” med Julianne Kost, Photoshopexpert som kommer till Malmö 24 maj.
- Trådstartare mipert
- Start datum
MikeTheBike
Aktiv medlem
Kommer till Malmö 24:e maj?? Var? För allmänheten?
mipert
Aktiv medlem
http://adobe.mogul.fi/events/event.cfm?EventID=1312
Kom dit så tar vi en Latte på stan efteråt.
Jeppe (forumvärden) skall också dit.
Kom dit så tar vi en Latte på stan efteråt.
Jeppe (forumvärden) skall också dit.
MikeTheBike
Aktiv medlem
Inte omöjligt. Måste bara kolla om tiden passar. Jag hör av mig.
Jeppe
Aktiv medlem
Estethia skrev:
jaha.. vad ska en stackars stockholmare göra då?
lämna jobb o familj för att ta sig till mörkaste skåne? *ack ack ack... det är så syyyynd om mig*
kommer hon inte hit alls?
Hoho.. här nere är det långt ifrån mörkt. Rena rama högsommaren idag. Du är välkommen ner Christel.. Du kan få slagga hos mig.
Men ska hon bara prata i Malmö? Tror hon är en del av "turnén", eftersom hon numera jobbar på/för adobe.
Kakelgasten
Aktiv medlem
Baah...jag anmälde mig för 2 veckor sedan...hade nästan glömt bort det...tackar för påminnelsen...
andreasc89
Avslutat medlemskap
MartinB skrev:
Funderar på om man ska till seminariet i Malmö eller inte..
Är det bara för yrkesfotografer eller får amatörfotografer komma också? Någon som vet?
Förmodligen är det för sent att anmäla sig nu..=(
Jag anmälde mig precis och det verkar som om det fanns platser eftersom jag fick bekräftelse på att jag var anmäld. Hoppas man får komma in bara. Skrev att jag var studerande. Får ta ledigt från skolan och åka buss i över två timmar till Göteborg, lite synd om man inte kommer in då...
Finns det några fler från fotosidan som ska till Göteborg?
/A\
christian veltman
Aktiv medlem
mipert
Aktiv medlem
Jag lade in en ny tråd om tisdagens efterfika.
Måste tyvärr meddela er i de andra städerna att ”Julle” (som hon kallas i de närmsta kretsarna) bara kommer föreläsa i Malmö.
Hon har bara ett visst antal timmar att lägga i Sverige och när hon hörde om vårt planerade eftersnack så valde hon att hänga på...
Vi kommer naturligtvis lägga ut signerade gruppfoton från mötet att köpa för alla intresserade.
Måste tyvärr meddela er i de andra städerna att ”Julle” (som hon kallas i de närmsta kretsarna) bara kommer föreläsa i Malmö.
Hon har bara ett visst antal timmar att lägga i Sverige och när hon hörde om vårt planerade eftersnack så valde hon att hänga på...
Vi kommer naturligtvis lägga ut signerade gruppfoton från mötet att köpa för alla intresserade.
Mats Björnström
Aktiv medlem
Jag kommer till seminariet i Göteborg på Onsdag. Att träffas efteråt eller i pausen är en bra idé tycker jag. Ser ni mig där är det bara att hälsa.
andreasc89
Avslutat medlemskap
MartinB skrev:
Funderar på om man ska till seminariet i Malmö eller inte..
Är det bara för yrkesfotografer eller får amatörfotografer komma också? Någon som vet?
Förmodligen är det för sent att anmäla sig nu..=(
Verkar okej och komma även om man inte är "proffs", jag citerar från Adobes hemsida:
"Specialseminariet om Adobe PhotoshopCS2 är här!
Vill du se mer av den nya versionen av PhotoshopCS2? Du kanske besökt lanseringsseminariet av Adobe Creative Suite och vill se mer av just PhotoshopCS2!
Då ska du i så fall besöka detta specialseminarium för dig som arbetar mycket i Adobe Photoshop och vill få en djupare inblick i dom nya funktionerna blandat med olika tekniker för professionell bildredigering. Vare sig du är, ”bildproffs”, fotograf eller bara enormt intresserad av digital bildbehandling när den är som bäst så kommer du få ut mycket av denna föreläsning.
Seminariet kommer att genomföras av Adobes Fredrik Rossander, produktansvarig för Adobe PhotoshopCS2 och Julieanne Kost, fotograf och känd föreläsare från USA."
/A\