Annons

är detta samma objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)
Eller så ställer du frågan till Technikdirekt.. Förstår inte riktigt varför du ställer den här, det är väl bara technikdirekt som kan svara på den frågan med 100% säkerhet..
 
Jo precis, självklart, visst kan technikdirect svara bäst. Men det var ett bra tag sedan jag skickade frågan till dom å dom har inte svarat än.

/Tomas
 
Dom ser inte likadana ut, men det ser ju du också. Annars stämmer ju zoom och bländare och det verkar konstigt att Sigma skulle ha två olika gluggar med samma värden fast olika utseenden.
Det kan ju vara så att den ena butiken visar en bild på någon annan Sigma-glugg.
Tittar man noga ser det ut som en guldrand på den som TD visar och det är väl bara Sigmas "EX" gluggar som har den randen och dom kostar ofta lite mer än 1700:-


Är det en billig 75-300 du vill ha kan jag sälja min Minolta orginalglugg, 75-300 F 4,5/5,6.
Jag fick hem en Tokina 100-300 F4 häromdagen och har inte hunnit slänga ut någon annons på Minoltagluggen ännu.
 
sigma har vad jag vet inte 2V2or... om man inte räknar dl/APO som skillda versioner...

du kan ju alltid kolla på sigma-photo.com
 
Vill du köpa min Sigma 70-300 SuperMacro Apo 2 så kan du höra av dig.... /Johannes
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.